  • 1. Data: 2003-05-09 08:10:50
    Temat: Umowa o uzywaniu pojazdu do celów służbowych
    Od: "Maciek Zientara" <m...@i...pl>

    Witam
    W roku 2002 moj pracodawca zawarl ze mna umowe dotyczaca uzytkowania mojego
    prywatnego samochodu do celow sluzbowych. Niestety, obecnie jest problem z
    pokrywaniem kosztow zwiazanych z uzywaniem tego pojazdu, Mowiac krotko
    pracodawca nie rozlicza sie wedlug obowiazujacych stawek (przed wyjazdem
    dostaje jakas zaliczke, natomiast reszta powinna byc wyplacona po
    rozliczeniu delegacji - oczywiscie nie jest)
    W umowie jest paragraf, ktory mowi: "Umowa moze zoastac w kazdej chwili
    wypowiedziana przez kazda ze stron w formie pisemnej ze skutkiem
    natychmiastowym"
    W zwiazku z tym, rozumie ze moge napisac pismo w ktorym zawiadomie
    pracodawce o tym ze rozwiazuje umowe, tylko co z pieniedzmi ktore mi sie
    naleza z tytulu przejechanych kilometrow? Czy mam podac jakis termin na
    uregulowanie naleznosci? A jesli tak, to jaki?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-09 13:38:20
    Temat: Re: Umowa o uzywaniu pojazdu do celów służbowych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    | naleza z tytulu przejechanych kilometrow? Czy mam podac jakis termin na
    | uregulowanie naleznosci? A jesli tak, to jaki?

    Umowę wypowiedzieć możesz i nie ma to nic wspólnego z prawem do wypłaty
    zaległości. Co do terminu, to w zasadzie nie ma jakiś wymogów. On to
    powinien wypłacić bez wezwania, więc Twoje wezwanie to i tak pełen Wersal.
    Daj mu 7 dni - ładnie brzmi. I jak wojna, to wojna - z odsetkami od upływu
    7-miu dni od rozliczenia delegacji.