  • 11. Data: 2003-05-13 10:54:24
    Temat: Re: Odp: Odp: komornik i alimenty etc
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra wrote:
    > dokument notarialny nie jest podstawą do egzekucji ...

    sam nie, ale art.777 kpc?

    KG

  • 12. Data: 2003-05-13 20:20:42
    Temat: Re: Odp: komornik i alimenty etc
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    Sandra S...@w...pl napisał :

    > dokument notarialny nie jest podstawą do egzekucji ...

    > ugoda jest wydawana postanowieniem i opatrzona klauzulą i ma moc
    > wyroku ...

    interesuje mnie , czy pan komornik , obcinajac mi z pensji musi wziąśc
    pod uwagę , to , iz mam zobiowiazanie alimentacyjne wynikające z aktu
    notarialnego

    o to chodziło mi w pytaniu

  • 13. Data: 2003-05-14 00:57:15
    Temat: Odp: Odp: komornik i alimenty etc
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik sqrczak <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3ec15530$...@n...home.net.pl...
    > interesuje mnie , czy pan komornik , obcinajac mi z pensji musi wziąśc
    > pod uwagę , to , iz mam zobiowiazanie alimentacyjne wynikające z aktu
    > notarialnego
    >
    > o to chodziło mi w pytaniu

    akt notarialny w sprawie alimentacyjnej nie jest podstawą do egzekucji ...

    Sandra

  • 14. Data: 2003-05-14 01:09:30
    Temat: Odp: Odp: Odp: komornik i alimenty etc
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

    > sam nie, ale art.777 kpc?

    czyli ? :-) należy opatrzyć to klauzulą wykonalności? a sprawy alimentacyjne
    podlegają komu? :-)

    Sandra

  • 15. Data: 2003-05-14 04:51:11
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    Sandra S...@w...pl napisał :

    > akt notarialny w sprawie alimentacyjnej nie jest podstawą do
    > egzekucji ...

    ok sandro , powtorzę pytanie ...
    o tym ze akt notarioalny nie jest podstawą egzekuzji , wiem

    ale nie wiem - czy wyliczając maxymalną kwotę jaką może mi zabrać z
    pensji , komornik będzie się przejmował , tym, ze płacę alimenty

    jaśniej już nie potrafię ....

  • 16. Data: 2003-05-14 05:19:59
    Temat: Odp: komornik i alimenty etc
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra wrote:
    > czyli ? :-) należy opatrzyć to klauzulą wykonalności? a sprawy alimentacyjne
    > podlegają komu? :-)

    Zaraz - nie wiem o czym Ty piszesz, ale mi chodzi o to, że można na
    podstawie umowy notarialnej zobowiązać się do spełniania obowiązku
    alimentacyjnego w okreslonej wysokości i poddać egzekucji. (odniosłem
    wrażenie, że z Twoich wypowiedzi wynika co innego). Uzyskanie klauzuli
    wykonalności nie jest przecież takim problemem i wygląda trochę inaczej
    niż sprawa o alimenty, czyz nie? W całej sprawie chodzi przecież o to,
    zeby istniał drugi tytuł wykonawczy ;)

    KG

  • 17. Data: 2003-05-14 07:23:16
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > niż sprawa o alimenty, czyz nie? W całej sprawie chodzi przecież o to,
    > zeby istniał drugi tytuł wykonawczy ;)

    ok .nie będę sie rozpisywała na temat art.777 k.p.c jedynie obowiązkowi
    alimentacyjnemu akt notarialny nie jest podst. do egzekucji alimentów może
    być tylko dowodem w sprawie alimentacyjnej jednak obowiązek alimentacyjny
    reguluje k.r.o ,który to jest władny w wydawaniu orzeczeń w interesującej
    nas sprawie... tak samo ma się sprawa np. przy sprawach naiwnych osób ,które
    na sali do protokołu nie rozumiejąc istoty rzeczy /są takie przypadki/
    zgadzają się na alimenty bez wydania orzeczenia tzn. pozwany oświadcza ,że
    ok .będzie płacił ,że sprawa nie powinna mieć nawet miejsca w sądzie on
    zrozumiał natomiast strona powodowa oświadcza ,że tak wierzy i nie chce
    wyroku w sprawie ...zakończyć to się może bez ugody czy wyroku ...po jakimś
    czasie przylatuje Pani twierdząc ,że w protokole jest napisane tak wiec ani
    protokół w sprawie ani akt notarialny nie jest podst.do egzekucji alimentów
    ponieważ te sprawy są ściśle obwarowane i uprzywilejowane przez prawo a to
    uprzywilejowanie i ochrona znajdują wyraz w prawie procesowym a następnie
    egzekucyjnym przepis tak wiec art.na ,który się powołujesz nie ma nic
    wspólnego ze sprawami alimentacyjnymi ...

    Sandra

  • 18. Data: 2003-05-14 07:26:02
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik sqrczak <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...home.net.pl...
    > ale nie wiem - czy wyliczając maxymalną kwotę jaką może mi zabrać z
    > pensji , komornik będzie się przejmował , tym, ze płacę alimenty

    a podst. będzie Twoje słowo ? akt notarialny ? myśle ,że bazuje tylko na
    dowodzie " czarno na białym" bo na zdrowy rozum jesli nie ma dowodów na to
    ,że płacisz to tylko naiwny weźmie to pod uwagę ...

    Sandra

  • 19. Data: 2003-05-14 07:27:10
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <S...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b9sr2g$fmg$...@a...dialog.net.pl...
    > ,że płacisz to tylko naiwny weźmie to pod uwagę ...

    wśród komorników takich nie ma ...

    Sandra

  • 20. Data: 2003-05-14 07:53:41
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    Sandra S...@w...pl napisał :

> [...]
    ma
    > dowodów na to ,że płacisz to tylko naiwny weźmie to pod uwagę ...

    podtsawą będzie akt notarialny np i dowody wpłat ...
    sory , ale na pierwsze alimenty tez nie mam zadnego kwitu , bo sad
    zapomnial mi go wyslac