  • 11. Data: 2003-01-23 18:21:02
    Temat: Re: Odp: Program Windows w domu
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Dominika Ferenz wrote:
    >Widze ze zdania sa podzielone , najchetniej przeczytalabym jeszcze raz
    >licencje, ale jak to zrobic, nie chce jeszcze raz instalowac systemu. W
    >przewodniku szybki start nic nie ma.

    Proponuję zadzwonić na infolinię BSA
    tel. +48 (22) 434 34 34 opisać sytuację i spytać.

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2003-01-23 18:44:29
    Temat: Re: Program Windows w domu
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Napisz , czy chcesz używać programu do celów zarobkowych prowadząc
    firmę.Jeśli tak no to potrzebna jest faktura za program . Jeśli nie to
    prawdopodobnie kupiłaś komputer wraz z oprogramowaniem tak jak ja
    i używaj go do woli bo za niego w komplecie zapłaciłaś . Widzę , ,że kilku
    chłopców wstawiało ci kit i straszyło.

    Użytkownik Dominika Ferenz <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0p4ls$n1i$...@k...task.gda.pl...

  • 13. Data: 2003-01-23 18:51:33
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    bubu wrote:
    > Napisz , czy chcesz używać programu do celów zarobkowych prowadząc
    > firmę.Jeśli tak no to potrzebna jest faktura za program.

    Czy Wam ludzie już zupełnie na głowę odbiło!?
    Gdzie Ci sie uroiła taka bzdurę!?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 14. Data: 2003-01-23 18:55:22
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawdopodobnie kupiłaś komputer wraz z oprogramowaniem tak jak ja
    > i używaj go do woli bo za niego w komplecie zapłaciłaś . Widzę , ,że kilku

    Ja nikogo nie straszę. Odpowiedziałem na zadane pytanie,
    zgodnie z posiadaną wiedzą.
    Joker

  • 15. Data: 2003-01-23 18:59:27
    Temat: Odp: Program Windows w domu
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Joker <_...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:uUWX9.172207$T...@n...chello.at...
    > Ja nikogo nie straszę. Odpowiedziałem na zadane pytanie,
    > zgodnie z posiadaną wiedzą.

    wiesz Joker robilismy inwentaryzacje komorników /ja jako członek komisji / i
    interesowało nas oprogramowanie na które były faktury ... samo posiadanie
    przez nich płytki nie potwierdzonej z księgami zakupu nie interesowały nas
    podlegało to nielegalności i piractwu ... wiec wnioski sobie wyciągnijcie
    sami ...

    Sandra

  • 16. Data: 2003-01-23 19:05:52
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Sandra wrote:
> [...]
    > podlegało to nielegalności i piractwu ... wiec wnioski sobie wyciągnijcie

    Chcesz powiedzieć, że jakaś komisja łamała prawo, stawiając bezprawne wymagania ?
    Jaka, jeśli można wiedzieć? Poproszę o konkrety.

    Arek
    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 17. Data: 2003-01-23 19:42:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Jan 2003, Sandra wrote:
    [...]
> [...]
    >+ przez nich płytki nie potwierdzonej z księgami zakupu nie interesowały nas
    >+ podlegało to nielegalności i piractwu ...

    Nielegalności *czy* piractwu ?
    Nie wiem jak tam z komornikiem :), ale przy normalnej spółce
    handlowej aby korzystać z "czegoś" należy to "coś" mieć, w przeciwnym
    przypadku może to być np. wirtualny dochód; Czytaj: należy wskazać
    właściciela i płacić podatek od darowizny równoważącej wartość
    wypożyczenia.
    Art.12.6 UoPDoOP, zdaje się ;)
    To nie jest tak że firma może używać nieudokumentowanych (czytaj:
    podejrzanych o pochodzenie z przestępstwa, bo wg przepisów powinny
    mieć udokumentowane pochodzenie) środków i wyposażenia...

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2003-01-23 22:01:13
    Temat: Odp: Odp: Program Windows w domu
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Elita.pl <b...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@e...pl...
    > Chcesz powiedzieć, że jakaś komisja łamała prawo, stawiając bezprawne
    wymagania ?
    > Jaka, jeśli można wiedzieć? Poproszę o konkrety.

    a ty co nawiedzony?

    Sandra

  • 19. Data: 2003-01-23 22:08:27
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:Pine.WNT.4.50.0301232032050.-1016109-100000@
    k6-2.portezjan.zabrze.pl
    > On Thu, 23 Jan 2003, Sandra wrote:
    > [...]
    >
    > Nielegalności *czy* piractwu ?

    nielegalności ...to dot. nietylko programow ale i całego sprzętu
    ,wszystkiego co było na stanie ...
    ale między innymi sprawdzaliśmy czy mają zakupiony program legalnie...

> [...]
    > podejrzanych o pochodzenie z przestępstwa, bo wg przepisów powinny
    > mieć udokumentowane pochodzenie) środków i wyposażenia...

    no wiem ...dlatego myśle,że każdy powinien mieć stosowny dokument
    /fakture,rach./ na zakupiony towar /oprogramowanie/ ...
    ale przyznaje ,ze w tej kwestii jestem cieniutka :-)

    Sandra

  • 20. Data: 2003-01-23 22:10:47
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0popb$con$...@a...dialog.net.pl...

    > Użytkownik Elita.pl <b...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:3...@e...pl...
    > wymagania ?
    >
    > a ty co nawiedzony?

    a może dodatkowo chcesz wiedzieć z kim ja sypiam co ?
    hmm

    oburzona
    Sandra