  • 11. Data: 2003-11-06 00:59:41
    Temat: Odp: Jak zrobic donos do US aby sie udal ?
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    za tego głupka powinienem cię zaprosić na ubitą ziemię tym bardziej że widzę
    nie byłoby daleko.
    nie znasz mnie to wyluzuj swoje dzieci tak tytułuj.

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:boa8oo$b9v$...@t...icpnet.pl...

  • 12. Data: 2003-11-06 09:44:50
    Temat: Re: Jak zrobic donos do US aby sie udal ?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > za tego głupka powinienem cię zaprosić na ubitą ziemię tym bardziej że
    widzę
    > nie byłoby daleko.

    Według Kodeksu Boziewicza niewychowany kmiotek nie możę nikogo zapraszać do
    pojedynku.Takie uprawnienia mają tylko osoby honorowe (wg.Boziewicza min.
    średnie wykształcenie chociaż z małym lecz niestety nie dotyczącym cię
    wyjątkiem a mianowicie § 32 mówi: Również muszą być uważane za honorowe
    osoby, które dzięki swej inteligencji, mimo braku wykształcenia średniego, w
    rzeczywistości dorównują poziomowi umysłowemu człowieka posiadającego
    średnie wykształcenie... Nie można tedy odmówić zadośćuczynienia honorowego
    np. mechanikowi, który skutkiem swego wynalazku dał świadectwo swej
    umysłowości etc.`(a z twoją umysłowością krucho;))).

    Jeśli dla ciebie zbyt trudne jest skonfigurowanie outlooka to oceniam twoje
    IQ na <75. Dodatkowym argumentem na poparcie mojej tezy jest ton i treśc
    twoich wypowiedzi oraz twoje problemy z czytaniem ze zrozumieniem (gdzieś
    głąbie wyczytał o rowerze??).
    Podsumowując: pędź pętaku.

    Leszek

  • 13. Data: 2003-11-06 13:53:01
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    PLONK

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bod569$oi3$...@t...icpnet.pl...

  • 14. Data: 2003-11-07 09:22:46
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > PLONK

    Och jak zabolało;)))))))

    Leszek

  • 15. Data: 2003-11-07 10:43:31
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > PLONK

    Ciekawe, ze wiesz co znaczy PLONK, a nie umiesz sam sie poslugiwac grupami
    dyskusyjnymi Poczytaj najpierw netykiete aby wiedziec jak sie odpowiada itp

    Fantom

  • 16. Data: 2003-11-07 11:08:49
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Ciekawe, ze wiesz co znaczy PLONK, a nie umiesz sam sie poslugiwac grupami
    > dyskusyjnymi Poczytaj najpierw netykiete aby wiedziec jak sie odpowiada
    itp

    Do jamochłona nic nie dotrze. To jakiś świerzo do sieci podłączony smark.
    Przejdzie mu;)

    Pozdr
    Leszek