  • 1. Data: 2003-11-02 21:34:48
    Temat: legitymowanie przez policje
    Od: "Artie" <a...@h...invalid>

    Witam
    Mam pytanie: czy policja podczas legitymowania mnie ma prawo przekazac moje
    dane osobowe stronom trzecim. Np. w sytuacji kiedy jestem kontrolowany przez
    kanarow w tramwaju.
    Jezeli ktos wie bardzo bym prosil o jakies namiary na podstawe prawna

  • 2. Data: 2003-11-03 08:41:07
    Temat: Re: legitymowanie przez policje
    Od: kam <X...@X...plX>

    Artie wrote:
> [...]
    > kanarow w tramwaju.
    > Jezeli ktos wie bardzo bym prosil o jakies namiary na podstawe prawna

    art.33a prawa przewozowego

    KG

  • 3. Data: 2003-11-03 09:17:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Artie" <a...@h...invalid> napisał w wiadomości

    > Mam pytanie: czy policja podczas legitymowania mnie ma prawo przekazac
    moje
    > dane osobowe stronom trzecim.

    Kanar to nie osoba trzecia. To przedstawiciel firmy od której wyłudziłeś
    usługę.
    Poczytaj prawo przewozowe.

    Leszek

  • 4. Data: 2003-11-03 13:39:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Osobom trzecim nie. Kontrolerom w tramwaju tak, a normuje to prawo
    przewozowe.