  • 1. Data: 2003-11-02 23:35:11
    Temat: Pytanie o odsetki za spóźnioną zapłatę rachunku
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl>

    Mam pytanie:
    czy telekomunikacja polska ma prawo nakładać odsetki za spóźnioną zapłatę
    rachunku w momencie, kiedy rachunek przysyłają zwykłym listem wrzucanym bez
    żadnego potwierdzenia do skrzynki, a co za tym idzie nie wiedzą kiedy ja
    ten rachunek otrzymałem (kiedy go wyciągnąłem ze skrzynki)???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
    Henry Louis Mencken

  • 2. Data: 2003-11-03 07:06:58
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > żadnego potwierdzenia do skrzynki, a co za tym idzie nie wiedzą kiedy ja
    > ten rachunek otrzymałem (kiedy go wyciągnąłem ze skrzynki)???

    Co za różnica, skoro się należą to płacę. Inna sprawa z takim Polkomtelem,
    który nalicza sobie 5 zł za dzień zwłoki w opłaceniu rachunku zamiast
    naliczać odsetki. To jest bandyctwo!

  • 3. Data: 2003-11-03 08:58:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Generalnie jakbyś zapłacił na ich konto sam abonament i twierdził, że
    faktura nie doszła i reszty nie zapłacisz, to nie mają prawa żądać
    odsetek. Abonament jest określony w umowie i masz obowiązek go zapłacić w
    określonym w umowie terminem. Ale pozostałych należności nie masz skąd
    wziąć, więc musisz czekać na fakturę.