  • 21. Data: 2002-06-19 05:31:07
    Temat: Odp: Dwa nazwiska?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aep4ep$b8g$...@t...icpnet.pl...

    > Czyli nie dotyczy to normalnych rodzin.W normalnych rodzinach dzieci noszą
    > nazwisko ojca.

    Fantazujesz to po to,żeby takie dzieci miały prawo normalnego rozwoju a nie
    żeby taki Leszek powiedział im,że są z nienormalnej rodziny bo to jest wtedy
    nienormalne

    Sandra

  • 22. Data: 2002-06-19 09:22:37
    Temat: Re: Dwa nazwiska?
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "Sandra" <d...@w...pl> ihn
    news:aeobi2$sem$1@absinth.dialog.net.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > pewną wygode w kolejnym związku z którego narodzą sie kolejne
    > dzieci,

    Ale jesli dobrze rozumiem, to w momencie slubu kobieta zakladalaby, ze
    ten zwiazek sie jej rozpadnie i bedzie miala kolejny. Dla mnie to
    troche bez sensu, bo w takiej sytuacji wolalbym chyba zyc w
    konkubinacie.

    PMM

  • 23. Data: 2002-06-19 09:38:55
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    nie
    > żeby taki Leszek powiedział im,że są z nienormalnej rodziny bo to jest

    Taki Leszek twierdzi że po to zawiera się małżenstwa aby wychowywać dzieci w
    normalnej rodzinie.A taka Sandra twierdzi że po to aby się rozpaść.Czysta
    bzdura.

    Leszek

  • 24. Data: 2002-06-19 13:39:34
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Peter 'Mikolaj' Mikolajski <c...@a...ow.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@1...0.0.1..
    .

    > troche bez sensu, bo w takiej sytuacji wolalbym chyba zyc w
    > konkubinacie.

    Dla mnie też :-) gdyby chodziło o to ale dla pytania postawionego przez
    zainteresowanego odp. jedna z wielu .
    Proponuje przeczytać jeszcze raz pytanie i znaleźć sens wypowiedzi.
    Sandra

  • 25. Data: 2002-06-19 13:40:44
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aepjfh$eu8$...@t...icpnet.pl...

    > Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > normalnej rodzinie.A taka Sandra twierdzi że po to aby się rozpaść.Czysta
    > bzdura.

    Analizuj wypowiedz a znajdziesz sens

    Sandra

  • 26. Data: 2002-06-19 16:39:32
    Od: "basik30" <b...@p...onet.pl>

    Jak dla mnie to 23 RE:(!!!! - chyba rekord) -i brak sensownej odpowiedzi -
    ba, może w tym wypadku nie ma takowej.
    Pozdrawiam wszystkich dyskutantów
    BK

    PS liczę na więcej RE -:))))))

  • 27. Data: 2002-06-20 06:55:57
    Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org>

    basik30 napisał(a) w wiadomości: ...
    > Jak dla mnie to 23 RE:(!!!! - chyba rekord) -i brak sensownej
    odpowiedzi -
    >ba, może w tym wypadku nie ma takowej.

    No to może byś uściślił, o co Tobie dokładnie chodzi????? Bo już odpowiedź
    uzyskałeś. A jeśli chodzi ci o osobiste przyczyny dlaczego, to NTG. Mogą
    sobie wybierać i już.

    >PS liczę na więcej RE -:))))))

    Proszę bardzo.

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz "Jaszyn" Łukasz

  • 28. Data: 2002-06-21 21:37:18
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    >dlaczego kobiety noszą dwa nazwiska ?

    Witam
    Fajne pytanie. Więc fajnie (?) odpowiem:
    1. Bo pozwala na to prawo
    2. Bo inne rzeczy też nosza podwójne, sam sprawdziłem ;)))
    3. Bo jak ktoś jest gówniany i nie ma się czym dowartościować, to
    dowartościowuje się chociaż drugim nazwiskiem (i/lub imieniem)
    4. Bo niektórym zakompleksionym wydaje się, że ich nazwisko jest tak
    wspaniałe, prestiżowe i kojarzone z osiągnięciami, iż inne może mu co
    najwyżej towarzyszyć
    5. Bo facet się zgodził, aby jego nazwisko było doklejką, zamiast
    powiedzieć: chcesz mieć męża ale nie odpowiada ci moje nazwisko? No to
    spier***...

    Jarek

    PS. Ponurasom i feministkom sorry za zjadliwego joke'a, ale nie mogłem się
    powstrzymać...

  • 29. Data: 2002-06-22 17:31:45
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

> [...]

    5. Bo facet się zgodził, aby jego nazwisko było doklejką, zamiast
    powiedzieć: chcesz mieć męża ale nie odpowiada ci moje nazwisko? No to

    Pozdrawiam
    Jarek

    PS. Ponurasom i feministkom sorry za zjadliwego joke'a, ale nie mogłem się
    powstrzymać...
    J.

  • 30. Data: 2002-06-23 09:56:27
    Od: "basik30" <b...@p...onet.pl>