  • 1. Data: 2002-06-17 13:36:33
    Temat: Wzor legitymacji policyjnej
    Od: Przemek <p...@v...edu.pl>

    Witam
    Prosze o namiary (w sensie aktu prawnego i publikatora) wzoru
    legitymacji policyjnej... mialem taka sytuacje, ze policjant ja mi
    okazal ale nawet nie potrafilem stwierdzic czy jest prawdziwa (w
    przyszlosci wolalbym wiedziec jak powinna wygladac)- to pewnie reguluje
    jakies rozporzadzenie ministra spraw wewnetrznych i administracji ?
    Pozdrowienia,
    Przemek

  • 2. Data: 2002-06-17 15:10:17
    Temat: Re: Wzor legitymacji policyjnej
    Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org>

    Przemek napisa3(a) w wiadomooci: <3...@v...edu.pl>...
> [...]
    >przyszlosci wolalbym wiedziec jak powinna wygladac)- to pewnie reguluje
    >jakies rozporzadzenie ministra spraw wewnetrznych i administracji ?

    Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 3 lutego
    2000 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów i wzorów legitymacji
    służbowych i innych dokumentów policjantów, organów właściwych do ich
    wydawania oraz zasad dokonywania
    wpisów w tych dokumentach.

    Pozdrawiam
    Mariusz "Jaszyn" Łukasz