  • 1. Data: 2002-06-17 16:00:10
    Temat: Obnizenie wynagrodzenia po powrocie z urlopu macierzynskiego?
    Od: slimaczek <s...@N...interia.pl>

    ... wlasnie mnie spotkalo cos takiego jak w temacie... to znaczy
    dokladniej po powrocie z urlopu wypoczynkowego wzietego bezposrednio po
    macierzynskim. Gdzies slyszalam, ze jest taki przepis, ze pracodawca ma
    obowiazek zatrudnic pracownice wracajaca z macierzynskiego na tym samym
    stanowisku i z tym samym wynagrodzeniem. Czy ktos tez o tym slyszal? Czy
    mozecie podpowiedziec mi jakies zrodlo?

    Pozdrawiam
    slimaczek
    i Krzys, 2.10.2001

  • 2. Data: 2002-06-17 21:21:51
    Od: "Andrzej Polanski" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik slimaczek <s...@N...interia.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@N...interia.pl...

> [...]
    > obowiazek zatrudnic pracownice wracajaca z macierzynskiego na tym samym
    > stanowisku i z tym samym wynagrodzeniem. Czy ktos tez o tym slyszal? Czy

    Zrodla nie pamietam , ale ja slyszalem ze pracodawca ma
    obowiazek zatrudnic pracownice wracajaca z macierzynskiego na tym samym
    stanowisku i z tym samym wynagrodzeniem jezeli jej nieobecnosc w pracy nie
    przekracza trzech miesiecy. Czyli jesli ktos wykorzysta caly macierzynski
    to moze go spotkac przykra niespodzianka. Jedna moja znajoma w
    efekcie tegoz musi dojezdzac do pracy 50 kilometrow.

    Andrzej