  • 11. Data: 2002-06-18 13:26:49
    Temat: Re: Dwa nazwiska?
    Od: "agentka Kunnenfeldt" <q...@g...pl>

    > Strach lodówkę otworzyć! ;)

    Albo oczy zamknąć :-) Że nie powiem - zasnąć ...:-)
    agentka Kunnenfeldt

  • 12. Data: 2002-06-18 13:27:23
    Od: "agentka Kunnenfeldt" <q...@g...pl>

    > Ale nie napiszesz donosu do mojego szefa jak AB? :-)))

    Nie, po prostu do niego zadzwonię :-))) i NAKABLUJĘ :-P
    agentka Kunnenfeldt

  • 13. Data: 2002-06-18 15:24:09
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

    Doktor wrote:

    > Strach lodówkę otworzyć! ;)

    Boj się, bój... ;-P

    Anna Izabela /anarchistka, feministka, czarownica, małpa /
    a...@g...pl GG 1742471 ICQ 136279723
    * kto rano wstaje, ten się w piekle poniewiera *

  • 14. Data: 2002-06-18 18:25:39
    Od: "agentka Kunnenfeldt" <q...@g...pl>

    > Boj się, bój... ;-P

    A kysz, czarownico :-))))
    agentka Kunnenfeldt

  • 15. Data: 2002-06-18 21:09:30
    Od: "basik30" <b...@p...onet.pl>

    A co daje kobiecie dwoczłonowe nazwisko w świetle praw?
    BK

  • 16. Data: 2002-06-18 21:36:19
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    basik30 wrote:

    > A co daje kobiecie dwoczłonowe nazwisko w świetle praw?
    > BK
    m.in.
    Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. Nr 36, Poz. 180 z pozniejszymi
    zmianami) > akt urodzenia, akt malzenstwa

    Kodeks rodzinny > wyrok rozwodowy

    Jacek
    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@

  • 17. Data: 2002-06-18 21:51:52
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "basik30" <b...@p...onet.pl> ihn
    news:aeo7q1$k8m$1@news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > A co daje kobiecie dwoczlonowe nazwisko w swietle praw?

    Wiecej sekund poswieconych wylacznie jej podczas czytania danych
    osobowych w sadzie? ;o)

    NMSP

    PMM

  • 18. Data: 2002-06-18 22:18:40
    Temat: Odp: Dwa nazwiska?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Peter 'Mikolaj' Mikolajski <c...@a...ow.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@1...0.0.1..
    .
    > Wiecej sekund poswieconych wylacznie jej podczas czytania danych
    > osobowych w sadzie? ;o)

    pewną wygodę w kolejnym związku z którego narodzą się kolejne dzieci, które
    np. w szkole będą nosiły tak jak pierwsze nazwisko matki i nie potrzeba
    wtedy żadnej kombinacji na drodze administracyjnej.
    Sandra

  • 19. Data: 2002-06-19 05:08:26
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl>

    Anna Izabela napisał (a):

    > Boj się, bój... ;-P

    I tu mnie znalazłaś??? ;)

    --
    Doktor.
    d...@p...onet.pl

  • 20. Data: 2002-06-19 05:22:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    .

> [...]
    > np. w szkole będą nosiły tak jak pierwsze nazwisko matki i nie potrzeba
    > wtedy żadnej kombinacji na drodze administracyjnej.

    Czyli nie dotyczy to normalnych rodzin.W normalnych rodzinach dzieci noszą
    nazwisko ojca.

    Leszek