  • 1. Data: 2002-06-17 14:21:35
    Temat: rejestracja samochodu we Wroclawiu - problem
    Od: "Stanisław Pokutycki" <p...@c...pl>

    Witam

    Mam klopot z zarejestowaniem samochodu w Urzedzie Komunikacji Wroclaw -
    Stare Miasto.
    Samochod zostal kupiony w komisie w Jablonnej (kolo Warszawy). Komis wydal
    mi nastepujace dokumenty:
    Fakture VAT,
    umowe komisowa (ksero podtwierdzone pieczatka)
    no i reszte dokumentow takie jak Dowod rejestracyjny, Brief, OC

    Przy rejestracji dostalem dowod tymczasowy i czerwone tablice. Na dowodzie
    mialem wpisane uwagi, ze mam dostarczyc oryginal umowy komisowej oraz
    uzupelnic niektore dane techniczne.Z danymi nie bylo problemow. Natomiast w
    komisie powiedzieli mi ze umowe komisowa oni maja tylko pisana przez kalke a
    kupujacemu daja ksero podtwierdzone ich pieczatka, oryginal dostaje
    poprzedni wlasciciel. Z trudem udalo mi sie wydobyc od nich ta umowe pisana
    przez kalke i podpisana przez porzedniego wlasciciela. Dzisiaj pani w
    okienku powiedziala ze nie przyjmie tej umowy i chce oryginalu.
    Pytanie: Czy ona ma prawo zadac oryginalu tej nieszcesnej umowy i czy komis
    ma obowiazek mi taki oryginal dostarczyc?
    Poszedlem do kierownika i zlozylem podanie o rejestracje samochodu z tymi
    dokumentami co mam no i mam czekac tydzien na decycje. Czy moge podjac
    jeszce jakies kroki i co radzicie w tej sprawie zrobic?

    Pozdrawiam

    Stanislaw Pokutycki