  • 1. Data: 2003-04-20 19:19:16
    Temat: Alimenty i dochody obecnej zony...
    Od: "pjaskowy ludek" <p...@t...pl>

    Mam pytanie do fachowcow.

    czy pod uwage przez sad brane sa tylko moje dochody (czyli ojca) czy rowniez dochody
    mojej obecnej zony?

    Jesli tak to wydaje mi sie bez sensu gdzy poniekad ona rowniez utrzymuje moje swoje
    dziecko, a wydaje mi sie ze nie ma takiego obowiazku?

    moze mi ktos jakos to wytlumaczyc bo niedlugo mam sprawe sadowa o podwyzszenie
    alimentow. byla zona zada alimentow 2 razy wyzszych od moich dochodow. obecna zona
    zarabia dobrze co pozwala nam jakos zyc. zarobki zony wynikaja z tego ze przez ponad
    5 lat ciezko studiowala a obecnie pracuje 6 dni w tygodniu a nawet i w niedziele.
    wiec bardzo sie denerwuje ze za ciezka prace bedzie musiala placic alimenty mojej
    bylej zonie\, ktora nie pracuje.

    z gory dzieki za pomoc
    pozdrawiam

    pjotrek

  • 2. Data: 2003-04-21 09:58:10
    Temat: Odp: Alimenty i dochody obecnej zony...
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik pjaskowy ludek <p...@t...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b7urp3$1ri$...@a...dialog.net.pl...
[...]

    To na tobie ciąży obowiązek alimentacyjny względem dzieci z pierwszego
    małżeństwa a nie na 2 żonie .Jeśli z tą drugą
    żoną masz dziecko to niech i ona wystąpi do sądu o alimenty a wtedy
    mniej siłą rzeczy chapnie pierwsza była .
    W sądzie mogą być brane pod uwagę tylko twoje zarobki a nigdy osób
    trzecich .
    Żądać to była żona może ale wcale nie musi dostać ile chce .Pamiętaj ,
    że twoje dzieci z drugą też mają prawo
    do alimentów od ciebie. Nikt nie zobowiąże twojej drugiej żony do
    dostarczania wykazu zarobków
    na nie swoją sprawę alimentacyjną .Głowa do góry .