  • 1. Data: 2003-04-20 16:03:01
    Temat: Dokumenty do sądu - pytanie.
    Od: niebieski <i...@o...pl>

    Muszę złożyć do sądu wniosek o uznanie wierzytelności w postępowaniu
    upadłościowym. W związku z tym mam pytanie: w jakiej formie mam przekazać
    faktury (ok. 40szt!). Posiadam jedynie ich kopie - oryginały posiada firma
    wobec której toczy się to postępowanie. Mam potwierdzone przez ww firmę
    saldo na 31 grudnia 2002r z wykazem wszystkich niespłaconych faktur. Może
    samo to saldo jest wystarczającym dowodem w mojej sprawie.

    Niebieski