    From: "pjaskowy ludek" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Alimenty i dochody obecnej zony...
    Date: Sun, 20 Apr 2003 21:19:16 +0200

    Mam pytanie do fachowcow.

    czy pod uwage przez sad brane sa tylko moje dochody (czyli ojca) czy rowniez dochody
    mojej obecnej zony?

    Jesli tak to wydaje mi sie bez sensu gdzy poniekad ona rowniez utrzymuje moje swoje
    dziecko, a wydaje mi sie ze nie ma takiego obowiazku?

    moze mi ktos jakos to wytlumaczyc bo niedlugo mam sprawe sadowa o podwyzszenie
    alimentow. byla zona zada alimentow 2 razy wyzszych od moich dochodow. obecna zona
    zarabia dobrze co pozwala nam jakos zyc. zarobki zony wynikaja z tego ze przez ponad
    5 lat ciezko studiowala a obecnie pracuje 6 dni w tygodniu a nawet i w niedziele.
    wiec bardzo sie denerwuje ze za ciezka prace bedzie musiala placic alimenty mojej
    bylej zonie\, ktora nie pracuje.

    z gory dzieki za pomoc
    pozdrawiam

    pjotrek