    From: "bubu" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Alimenty i dochody obecnej zony...
    Date: Mon, 21 Apr 2003 11:58:10 +0200

    Użytkownik pjaskowy ludek <p...@t...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b7urp3$1ri$...@a...dialog.net.pl...
    Mam pytanie do fachowcow.

    czy pod uwage przez sad brane sa tylko moje dochody (czyli ojca) czy
    rowniez dochody mojej obecnej zony?

    Jesli tak to wydaje mi sie bez sensu gdzy poniekad ona rowniez
    utrzymuje moje swoje dziecko, a wydaje mi sie ze nie ma takiego
    obowiazku?
    To na tobie ciąży obowiązek alimentacyjny względem dzieci z pierwszego
    małżeństwa a nie na 2 żonie .Jeśli z tą drugą
    żoną masz dziecko to niech i ona wystąpi do sądu o alimenty a wtedy
    mniej siłą rzeczy chapnie pierwsza była .
    W sądzie mogą być brane pod uwagę tylko twoje zarobki a nigdy osób
    trzecich .
    Żądać to była żona może ale wcale nie musi dostać ile chce .Pamiętaj ,
    że twoje dzieci z drugą też mają prawo
    do alimentów od ciebie. Nikt nie zobowiąże twojej drugiej żony do
    dostarczania wykazu zarobków
    na nie swoją sprawę alimentacyjną .Głowa do góry .