  • 11. Data: 2002-08-28 13:34:33
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "Gacek" <G...@i...pl>

    "Wiktor" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:akih9t$ml9$1@news.tpi.pl...
    > Jak bedziesz mial 50 lat, nie najlepsze zdrowie i bardzo duze trudnosci
    > utrzymania pracy ( firma prywatna ), to bedziesz inaczej "mowil".
    > Ale wiedz, ze kij ma dwa konce - wyszlo to na mojej sprawie o alimenty,
    > jezeli ja kiedys bede mial trudnosci materialne zwiazane np. z brakiem
    > pracy, niska renta, duzymi wydatkami na lekarstwa itp.to moge ja pozwac
    > o alimenty na siebie.
    > Co do zawodu mojej corki to kucharz.

    Nie chcialem Cie w zaden sposob urazic. Chodzi tylko o to, ze dyskutujemy
    ogolnie - bez wyciagania zeskanowanych dokumentow. Wiem, ze obowiazek
    alimentacyjny jest obusieczny. Tyle tylko ze jesli obie strony maja ciezka
    sytuacje i nie potrafia sie miedzy soba porozumiec to niestety musza walczyc
    w sadzie.
    Co do zawodu corki to niewiele sie chyba pomylilem - bez wzgledu na ilosc
    ofert pracy ten zawod praktycznie moze wykonywac kazdy kto ma ksiazeczke
    zdrowia. Przy obecnym bezrobociu na jedno takie miejsce pracy zglosza sie
    tlumy. Moze sie myle, ale jestem przekonany ze bez wzglednu na to jak sie
    czujesz pokrzywdzony przez sad to Twoja corka tez nie ma latwego zycia.

    --
    Pozdrawiam serdecznie - Gacek
    (odpowiadajac na priv usun cyfry z adresu)

  • 12. Data: 2002-08-28 14:58:46
    Od: "Wiktor" <m...@p...onet.pl>

    Gacku nie chcialbym Cie w zaden sposob urazic, wiem doskonale,
    ze "broda medrcem nie czyni" ale do zrozumienia niektorych spraw
    ( mam tu na mysli nie tylko moja sytuacje ale problemy wielu ojcow )
    z doroslymi juz dziecmi ) dorasta sie z wiekiem.
    Piszac na ta grupe chcialem jedynie uzyskac informacje prawna,
    a nie polemizowac na ten temat.

    Na tym koncze Nasza koresponedcje ( przynajmniej jednostronnie )
    i nie mam zamiaru do niej wiecej wracac.
    Z powazaniem
    Wiktor

  • 13. Data: 2002-08-28 15:10:58
    Temat: Odp: Alimenty
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik MAX <max_kr(wytnij-to)@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:akicpf$s4r$...@n...tpi.pl...
    > Jeżeli może znaleźć pracę, która nie odbiega rażąco od jej kwalifikacji,
    > obowiązek alimentacyjny wygasa.

    o nie , nie zgadzam sie z tym :P

  • 14. Data: 2002-08-28 15:12:44
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Wiktor <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:akiodm$2kt$...@n...tpi.pl...
    > Na tym koncze Nasza koresponedcje ( przynajmniej jednostronnie )
    > i nie mam zamiaru do niej wiecej wracac.
    a powinienes no ale twój wybór ...

    Sandra

  • 15. Data: 2002-08-28 15:27:19
    Od: "Gacek" <G...@i...pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
    > Użytkownik Wiktor <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:akiodm$2kt$...@n...tpi.pl...
    > a powinienes no ale twój wybór ...
    Droga Sandro!
    Byc moze powinien, ale dostal odpowiedz na pytanie ktore go interesowalo.
    Tym samym wyczerpalismy temat.
    Faktycznie wchodzenie w szczegoly bylo malym nietaktem z mojej strony , ale
    probowalem tylko opisac mozliwa sytuacje.
    Za wszelkie nietakty przepraszam.

  • 16. Data: 2002-08-28 15:36:51
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Gacek <G...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:akiq24$p7n$...@p...wcss.wroc.pl...
    > Byc moze powinien, ale dostal odpowiedz na pytanie ktore go interesowalo.

    jaką dostal odp.że stosunek alimentacji wygasa? z mocy prawa? absolutnie nie
    bo wpakuje sie w kabałe...nic nie wygasa z mocy prawa ...przepraszam wygasa
    np. ustanowienie rodziny zastępczej z mocy prawa ale nie alimenty ...

    Sandra