  • 1. Data: 2002-08-28 10:48:43
    Temat: Gwarancja, a uzywane...
    Od: "User007" <m...@u...com>

    Mam problem i prosze o rade:

    Czy przy zakupie rzeczy uzywanej u osoby prywatnej wystepuje cos takiego jak
    gwarancja, lub rekojmia w sytuacje gdy w momencie zakupu sprzet byl sprawny,
    a strony nie ustalily zadnego okresu gwarancji

    Z gory dzieki za info

  • 2. Data: 2002-08-28 11:37:09
    Temat: Re: Gwarancja, a uzywane...
    Od: "MAX" <max_kr(wytnij-to)@poczta.onet.pl>

    "User007" <m...@u...com> wrote in message
> [...]
    sprawny,
    > a strony nie ustalily zadnego okresu gwarancji

    Obowiązuje rękojmia, jeżeli strony jej w umowie nie wyłączyły. Gwarancji nie
    ma.

    Pozdro
    MAX

  • 3. Data: 2002-08-28 11:46:43
    Od: "User007" <m...@u...com>

    Czyli jesli powiedzmy kupilem od kogos telewizor uzywany, i po tygodniu mi
    sie zepsul to ma mi zwrocic pieniadze...?

  • 4. Data: 2002-08-28 12:05:56
    Od: "MAX" <max_kr(wytnij-to)@poczta.onet.pl>

    > Czyli jesli powiedzmy kupilem od kogos telewizor uzywany, i po tygodniu mi
    > sie zepsul to ma mi zwrocic pieniadze...?

    Co można zrobić, to masz napisane w art. 560 KC. Za dużo tego, aby wszystko
    cytować.

    Pozdro
    MAX