  • 1. Data: 2002-12-02 15:54:36
    Temat: Oddalenie wniosku przez prokuratora
    Od: "AUran" <a...@s...net.pl>

    Jestem podejrzany o sfalszowanie umowy kredytowej. Sledztwo policji
    przynioslo takie rezultaty. Sprzedawca i bracownik banku zgodnie twierdza,
    ze podpisu na umowie, zlozonego w ich obecnosci nie dokonalem ja, lecz osoba
    trzecia. Grafolog stwierdzil, ze to jednak ja. Na tej podstawie policja
    policja wyslal do prokuratury stosowne papiery. Zlozylem pismo o powolanie
    innego grafologa, oraz konfrontacje swiadkow ze mna w obecnosci prokuratora.
    Dzis dostalem pismo z prokuratury, w ktorym oddala ona moje wnioski o
    powolanie innego grafologa, bo wg nich jest ona rzetelna. Gowno, nie
    rzetelna, bo tworzy fakty, ktorych nie bylo. Swiadkow, takze nie bedzie
    ponownie pzresluchiwac i dokonywac konfrontacji, bo ich zeznania sa jasne i
    dowadza, ze podpisow nie skladalem ja. Popwoluje sie przy tym na art 170 par
    1, pkt 1,2,3,4 i par 3. Troche to mnie zdziwilo, bo skoro jasne i logiczne
    sa dla prokuratora obydwa dowody, pozostajace ze soba w oczywistej
    sprzecznosci, to gdzie tu sens odmowy powolania innego grafologa, ktorego
    opinia moze rozwiac wszelkie watpliwosci.
    Czy na postanowienie prokuratury oddalajace moj wniosek, moge zlozyc
    zazalenie? Jaka jest dalsza procedura w powyzszych sprawie?
    I jeszcze jedno, czy ktos spotkal sie juz z opiniami grafologa z Poznania o
    nazwisku Schejb, lub Schajb?

    AUran
    ___
    Adam UrantówkaICQ#:154444787; SMS: (Send an SMS message to my ICQ):
    +2783142154444787
    More ways to contact me: http://wwp.icq.com/154444787; Gadu-Gadu:3337691
    ___