  • 1. Data: 2002-12-02 14:41:13
    Temat: Mieszkanie w spadku, jaka droge wybrac
    Od: dzik <p...@w...pl>

    Witam

    Jestem w takiej sytuacji:
    Jest mieszkanie wlasnosciowe, wlasnosc dziadkow. Ostatnio zmarla Babcia,
    jednak pozostawila po sobie testamet. Swoja czesc mieszkania przepisuje
    na dziadka albo "gdyby nie mogl lub gdyby nie chcial" na mnie.
    W testamecie Dziadka jest podobny zapis wiec w efekcie obie czesci
    mieszkania przechodza na mnie. Jednak co zrobic teraz? Czy przepisywac
    polowe mieszkania na Dziadka czy lepiej zeby od razu bylo przepisane na
    mnie?
    Slyszalem ze zanosi sie na zmiany w podatkach wiec co wyjdzie korzystniej?

    Z gory dzieki za pomoc.

    Pozdro

    Piotrek