  • 1. Data: 2002-12-02 15:44:07
    Temat: Prośba o teksty Dz.U.
    Od: "Mr.Ówa" <m...@a...2a.pl>

    Witam

    Mam prośbę do kogoś z Was o przysłanie mi na priv dwóch tekstów: Dz.U.
    1996 nr 54 poz.240 oraz Dz.U. 1992 nr 28 poz 122.
    Niestety wyżej wymienionych dokumentów nie ma na stronie sejmu.

    Mr.Ówa
    "Witaj tak, jakbyś pierwszy raz witał
    żegnaj tak, jakbyś widzieć już nie miał..."

  • 3. Data: 2002-12-02 16:00:38
    Temat: Re: Pro?ba o teksty Dz.U.
    Od: "Evian" <e...@g...pl>

    "Mr.Ówa" <m...@a...2a.pl> wrote in message
> [...]
    > 1996 nr 54 poz.240 oraz Dz.U. 1992 nr 28 poz 122.
    > Niestety wyżej wymienionych dokumentów >nie ma na stronie sejmu.

    Poszukaj na witrynie www.abc.com.pl
    Gosia

  • 2. Data: 2002-12-02 16:00:38
    Temat: Re: Prośba o teksty Dz.U.
    Od: "Mr.Ówa" <m...@a...2a.pl>

    Użytkownik "Evian" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Poszukaj na witrynie www.abc.com.pl

    Niestety tam są tylko Dz. U. od 1996 roku, więc tego z 1992 nadal mi
    brakuje, ale dzięki.

  • 4. Data: 2002-12-02 16:07:09
    Od: "LEM" <l...@p...onet.pl>

    Zobacz na: http://isip.sejm.gov.pl

  • 5. Data: 2002-12-02 16:33:32
    Od: "Mr.Ówa" <m...@a...2a.pl>

    Użytkownik "LEM" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zobacz na: http://isip.sejm.gov.pl

    Jak napisałem wcześniej nie ma tych tekstów na stronie sejmu. Inaczej nie
    zawracałbym Wam głowy.

  • 6. Data: 2002-12-02 16:41:24
    Od: "LEM" <l...@p...onet.pl>

    > Jak napisałem wcześniej nie ma tych tekstów na stronie sejmu. Inaczej nie
    > zawracałbym Wam głowy.

    Przepraszam, nie zauważyłem, że akurat przy tych dziennikach nie ma pdf-ów.

  • 7. Data: 2002-12-02 23:09:53
    Od: "Mr.Ówa" <m...@a...2a.pl>

    Dzięki wszystkim, już mam oba teksty.