  • 1. Data: 2002-12-02 15:49:48
    Temat: zerwanie umowy o prace -HELP
    Od: "Nowak Ł." <n...@w...pl>

    Witam wszystkich
    moja mama miala podpisana umowe na 3 miesiace, miala byc ekspedyjetka w
    sklepie, i teraz tak : 2 miesiace urzadzala sklep, narazie niedostala
    wyplaty., za te 2 miesiace, a teraz z dnia na dzien zostala wyrzucona z
    pracy, jakie ma szanse na odzyskanie pieniedzy? jak ta sprawe ugryzc, gdzie
    sie udac itd.
    z góry dziekuje za pomoc
    pozdrawiam Nowak Ł.

  • 2. Data: 2002-12-02 17:29:38
    Temat: Re: zerwanie umowy o prace -HELP
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 2 Dec 2002 16:49:48 +0100, "Nowak Ł."
    <n...@w...pl> zakodował:

> [...]
    >pracy, jakie ma szanse na odzyskanie pieniedzy? jak ta sprawe ugryzc, gdzie

    PIP (http://www.pip.gov.pl) i sąd pracy. Co znaczy została wurzucona?
    Zwolnienie "dyscyplinarne" wypowiedzenie czy coś innego? Umowa
    oczywiście o pracę (a nie zlecenie)?
    Jeżeli to była umowa na czas określony (a nie na okres próbny) to nie
    można takiej umowy wypowiedzieć - więc najlepiej odwołać się od
    wypowiedzenia do sądu pracy (musi być o tym pouczenie na
    wypowiedzeniu).
    Jeżeli jednak była to umowa na okres próbny, to jedyne o co można
    powalczyć to wypłata.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-12-02 18:17:33
    Od: "Nowak Ł." <n...@w...pl>

    Czesc
    dzieki za szybka odpowiedz
    a wiec sprawa wygladala plus minus tak:
    moja mama z ciotka podjely prace, ciotka miala byc kierownikiem sklepu,
    dokladniej filli sklepu)a mama miala byc ekspedyjetką , podpisala ze na
    czas remontu bedzie odpowiedzialna za wszystkie rachunki papierki itp itd,
    teraz jak przyszlo co do czego sklep jest wykonczony zrzekla sie
    pelnomocnictwa, gdyz bala sie ze jezeli firma madczyna niezaplaci za czynsz
    to ciotka bedzie musiala za to zaplacic, a wiec niezgodzila sie na dalsze
    pelnomocnictwo, szef sie wqrwil i powiedzial ze jak tak to moga sie
    porzegnac z praca, poprosil tez o umowy o prace:)), niestety zostal wysmiany
    no bo na jakiej podstawie mialy by sie ubiegac o zalegle pieniadze. cos
    wydaje sie to lipny interes jak szef boi sie zobowiazac osobiscie do
    placenia rachunkow za sklep,umowe mialy podpisana na okres próbny 3
    miesiecy:((, no palicho z praca, ale koles jest im dluzny okolo 1600 zł / za
    osobe. a wiec wypadalo by odzyskac te pieniadze
    czyli dokladnie od czego zaczac.
    dziekuje za odpowiedz
    pozdrawiam Nowak Ł.