  • 11. Data: 2005-05-10 13:04:29
    Temat: Re: Ochrona prywatnosci (El Al)
    Od: "Jarek Dabrowski" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Ale wchodząc na pokład izraelskiego samolotu zasadniczo wchodzisz na
    > terytorium Izraela...

    Wszystko dzialo sie w sali odlotow :)

    Jarek

  • 12. Data: 2005-05-10 13:24:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek Dabrowski" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:d5q1vu$hs8$1@inews.gazeta.pl...

    > Pytanie do forumowiczow: co proponujecie zebym zrobil w tej sprawie.
    Mam jakis
    > pomysl na to, ale chciałbym tez usłyszeć opinie innych.

    Nic, bo jestem prawie pewien, że nie rozmawiałeś z pracownikami linii
    lotniczych, tylko pracownikami ich służb bezpieczeństwa. Po prostu
    takie mają procedury i gdybyś się im nie poddał, to co prawda najpewniej
    do samolotu musieli by Cię wpuścić, ale już na miejscu w Tel Awivie byś
    nie został wpuszczony na terytorium Izraela. Choć z drugiej strony
    pokład samolotu jest już w myśl prawa terytorium tego państwa, a więc
    zasadniczo mogli by odmówić wpuszczenia Cię na pokład.

    Możesz oczywiście złożyć zawiadomienie zmuszaniu do określonego
    zachowania, bo tak naprawdę, to w Polsce obowiązuje ich polskie prawo, a
    nie izraelskie. Zawiadomienie składasz do polskiej Prokuratury. Ale nie
    spodziewam się, by coś konkretnego z tego wynikło, tym bardziej, że nie
    wiem, czy Polska jakiegoś porozumienia nie podpisała w tej sprawie z
    Izraelem. Coś na zasadzie odprawy granicznej prowadzonej w Polsce przed
    wylotem do USA.

    Spróbuj na początek napisać pismo do Dyrekcji Linii Lotniczych. Nic nie
    kosztuje, a może otrzymasz satysfakcjonującą odpowiedź.

  • 13. Data: 2005-05-10 14:23:18
    Od: "Jarek Dabrowski" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > lotniczych, tylko pracownikami ich służb bezpieczeństwa. Po prostu
    > takie mają procedury i gdybyś się im nie poddał, to co prawda najpewniej

    Rozmawialem i z pracownikami z dzialu bezpieczenstwa jak i z reprezentantami
    lini lotniczej.
    To wlasnie reprezentanci linii odmowili mi przyjecia na poklad a takze
    potwierdzenia, ze mi odmawiaja :)

    > Spróbuj na początek napisać pismo do Dyrekcji Linii Lotniczych. Nic nie
    > kosztuje, a może otrzymasz satysfakcjonującą odpowiedź.

    Taki tez mam pomysl i dodatkowa chce skopiowac Urzad Lotnictwa Cywilnego.

    Dzieki za sensowna wypowiedz :)
    JArek

  • 14. Data: 2005-05-10 14:46:23
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale wchodząc na pokład izraelskiego samolotu zasadniczo wchodzisz na
    > terytorium Izraela...

    Chyba wtedy, kiedy samolot stoi dokladnie na granicy Izraela.

    --
    KRZYZAK

  • 15. Data: 2005-05-10 17:03:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek Dabrowski" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:d5qg4m$5pd$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    reprezentantami
    > lini lotniczej.
    > To wlasnie reprezentanci linii odmowili mi przyjecia na poklad a takze

    Prawie na pewno i jedni i drudzy nie byli pracownikami tych linii
    lotniczych. Ale w tamtym kraju wiele rzeczy jest bardzo zakręcone. Oni
    żyja w ustawiczenj wojnie od kilkudziesięciu lat.

    > Taki tez mam pomysl i dodatkowa chce skopiowac Urzad Lotnictwa
    Cywilnego.

    Prędzej zapytaj telefonicznie w placówce naszej Straży Granicznej, czy
    Izrael prowadzi odprawę graniczną na terenie portu lotniczego? Bo jak
    tak, to nie ma sensu gdziekolwiek pisać, bo żaden polski urząd Ci nic
    sensownego nie napisze.

  • 16. Data: 2005-05-10 17:13:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba wtedy, kiedy samolot stoi dokladnie na granicy Izraela.

    Faktycznie, ze statkami mi się pomerdało.

  • 17. Data: 2005-05-10 18:47:41
    Od: "Jarek Dabrowski" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Prawie na pewno i jedni i drudzy nie byli pracownikami tych linii
    > lotniczych. Ale w tamtym kraju wiele rzeczy jest bardzo zakręcone. Oni
    > żyja w ustawiczenj wojnie od kilkudziesięciu lat.

    Byli, przynajmniej niektorzy. A o Izraleu co nie co wiem, mieszkalem tam dwa
    lata.

> [...]
    > Izrael prowadzi odprawę graniczną na terenie portu lotniczego? Bo jak
    > tak, to nie ma sensu gdziekolwiek pisać, bo żaden polski urząd Ci nic

    Izrael nie prowadzi odprawy graniczne (jak zreszta zadne inne panstwo) na
    terenie portu lotniczego w Warszawie. Poza tym nie za bardzo wiem, co to ma do
    mojej histori.
    Co do urzedow. Coz, napisze - zobaczymy :)

    Pozdrawiam
    Jarek