  • 1. Data: 2005-05-09 13:57:13
    Temat: zatrzymanie dokumentów przez szkołę-...raz jeszcze
    Od: "Adam" <dodi100*NOSPAM*@wp.pl>

    Witam,
    Nawiązując do moich wcześniejszych postów..otrzymałem pisemną odpowiedz od
    szkoły (radcy prawnego) na jakiej podstawie nie mogą zwrócić mi dokumentów:
    "...podpisał Pan umowę o naukę w której zobowiązał się Pan do ponoszenia
    opłat za naukę oraz złożył oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami
    odpłatności.
    Zgodnie z $5 umowy w przypadku przerwania nauki w trakcie semestru lub
    wybrania orginałów słuchacz zobowiązany jest do opłaty za cały semestr, W
    przypadku nie uiszczenia całej opłaty za semestr wszystkie dokumenty złożone
    w Studium zostają zatrzymane do czasu uiszczenia opłaty.
    W związku z podpisaniem umowy, która jest Pana oświadczeniem woli złożonym
    zgodnie z art. 60 k.c. wyraził Pan zgodę na zatrzymanie dokumentów do czasu
    uiszczenia opłaty za naukę. Dokumenty zostana więc zwrócone natychmiast po
    wniesieniu opaty za naukę"

    ...więc jak jest z tym oświadczeniem woli?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2005-05-09 13:59:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Adam wrote:
> [...]
    > wniesieniu opaty za naukę"
    >
    > ...więc jak jest z tym oświadczeniem woli?

    wyślij kopię tego do menis.

  • 3. Data: 2005-05-09 14:10:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adam" <dodi100*NOSPAM*@wp.pl> napisał w wiadomości

    > ...więc jak jest z tym oświadczeniem woli?

    W tym momencie moim zdaniem radca prawny dał ciała. Dotąd można było
    jeszcze się zastanawiać, czy nie trzymają dokumentów dlatego, ze uważają
    Cię nadal za ucznia. Teraz napisali, że trzymają jako zastaw. A że nawet
    za Twoją zgodą w chwili gdy ją odwołasz robić im tego nie wolno i jest
    to przestępstwo, więc ...

  • 4. Data: 2005-05-09 17:14:27
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    Cholera, ja bym nie składał oryginałów dokumentów do depozytu szkolnego.
    Wybrałbym inną szkołę.

  • 5. Data: 2005-05-09 20:58:00
    Od: "Adam" <dodi100*NOSPAM*@wp.pl>

    Zostawiłem odpis ale mimo to..poświadczony przez msz itp. jest mi teraz
    potrzebny do przeniesienia na zagraniczne studia.
    Chyba przejdę się do ich prawnika i jeśli nie dojdę do porozumienia
    zawiadomię: menis, kuratorium i prokuratora....

    Wielkie dzięki :)

  • 6. Data: 2005-05-09 23:22:06
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "firma mm" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Cholera, ja bym nie składał oryginałów dokumentów do depozytu szkolnego.
    > Wybrałbym inną szkołę.

    Chyba byś nie znalazł. Coś mi się wydaje, że szkoła ma obowiązek posiadania
    oryginału w czasie, gdy jesteś uczniem.

  • 7. Data: 2005-05-09 23:23:45
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > Chyba przejdę się do ich prawnika i jeśli nie dojdę do porozumienia
    > zawiadomię: menis, kuratorium i prokuratora....

    A nie możesz wziąć z tej szkoły, której to dyplom wtónika? Utraciłeś, bo Ci
    ukradziono i tyle. No przecież to prostsze i szybsze. A w między czasie
    zgłoszenie do prokuratury i niech się wówczas samo toczy swoim torem.

  • 8. Data: 2005-05-09 23:31:13
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert Tomasik - praca wrote:
> [...]
    > ukradziono i tyle. No przecież to prostsze i szybsze. A w między czasie
    > zgłoszenie do prokuratury i niech się wówczas samo toczy swoim torem.

    Napisz, w podaniu o duplikat świadectwa, że ukradziono przez .... , nie
    chcą oddać, i żądają okupu :)

  • 9. Data: 2005-05-10 07:32:37
    Od: "Adam" <dodi100*NOSPAM*@wp.pl>

    ..wiec jak złożyć zawiadomienie o takim przestępstwie..iść na policję czy
    gdzieś wyżej ?