  • 1. Data: 2005-05-09 14:51:09
    Temat: co po rozwodzie?
    Od: "Seba125" <s...@p...onet.pl>

    Czesc!

    Poradzcie dobrzy ludzie :-)

    Kogo (jakie instytucje i urzedy) trzeba poinformowac po rozwodzie? Urzad Stanu
    Cywilnego? Bank? Zupelnie nie wiem skad sie dowiedziec :-(

    Pozdrawiam!
    Sebastian

  • 2. Data: 2005-05-09 15:25:52
    Temat: Re: co po rozwodzie?
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Seba125" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Stanu
    > Cywilnego? Bank? Zupelnie nie wiem skad sie dowiedziec :-(

    Jesli ex miala pelnomocnictwa w banku to biegusiem do banku ja pozbawic
    owych a do USC idziesz jesli chcesz zmienic dowod.
    Pozdr Maver

  • 3. Data: 2005-05-09 15:31:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maverick31 napisał(a):

    > Jesli ex miala pelnomocnictwa w banku to biegusiem do banku ja pozbawic
    > owych a do USC idziesz jesli chcesz zmienic dowod.

    Dowodu nie zmienia sie w usc. Usc informuje sąd z urzędu.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2005-05-09 16:50:10
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w

    > Dowodu nie zmienia sie w usc. Usc informuje sąd z urzędu.

    Slusznie..Mea culpa:)

    Pozdr Maver

  • 5. Data: 2005-05-10 05:38:30
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 9 maj o godzinie 17:31, na pl.soc.prawo, Johnson napisał(a):

    > Dowodu nie zmienia sie w usc. Usc informuje sąd z urzędu.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Raczej odwrotnie, ponieważ sąd orzeka o rozwodzie a nie USC, dlatego tez
    ścieżka informacji idzie w zupełnie odwrotnym porządku niż podałeś.

    --
    Herbi
    10-05-2005 07:38:28

  • 6. Data: 2005-05-10 05:49:34
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Herbi napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Raczej odwrotnie, ponieważ sąd orzeka o rozwodzie a nie USC, dlatego tez
    > ścieżka informacji idzie w zupełnie odwrotnym porządku niż podałeś.

    podał? ;)

    KG

  • 7. Data: 2005-05-10 06:08:02
    Od: "Kicek" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Seba125" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc!
    >
    > Poradzcie dobrzy ludzie :-)

    dobry człowieku,
    a kogo to obchodzi??
    dowiesz sie w trakcie, co będziesz musiał i komu :)
    na ten czas to nikomu nic nie musisz.
    dzieci były ??

  • 8. Data: 2005-05-10 11:46:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Herbi napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Raczej odwrotnie, ponieważ sąd orzeka o rozwodzie a nie USC, dlatego tez
    > ścieżka informacji idzie w zupełnie odwrotnym porządku niż podałeś.

    Dobrze napisałem, ale można to było może i lepiej złożyć. Kto miał
    zrozumieć to i tak zrozumiał.

  • 9. Data: 2005-05-10 17:39:07
    Od: Mariusz Zieliński <l...@l...pl>

    Kicek napisał(a):
    [...]
    > dzieci były ??

    :-) dobre !

    --
    Mariusz Zieliński

  • 10. Data: 2005-05-12 17:14:34
    Od: "seba125" <s...@p...onet.pl>

    > dobry człowieku,
    > a kogo to obchodzi??
    Nie rozumiem :-)

    > dowiesz sie w trakcie, co będziesz musiał i komu :)
    Jak to w trakcie? w trakcie czego?

    > na ten czas to nikomu nic nie musisz.
    Juz sie dowiedzialem, ze musze bank. Oraz tow. ubezpieczeniowe. Moze jeszcze
    kogos... Dlatego pytalem.

    > dzieci były ??
    A czemu pytasz?
    Jak by byly, to pewnie bysmy je poinformowali :-))

    PZDR!
    Sebastian