  • 1. Data: 2005-08-21 01:16:49
    Temat: Obcy mężczyzna w moim domu
    Od: "Marcel-ak" <m...@w...pl>

    Witam,

    Czy będąc tymczasowo, pod nie obecność rodziców, opiekunem prawnym domu i
    siostry mogę domagać się interwencji ze strony służb policyjnych w sprawie
    opuszczenia domu przez obcego mężczyznę? Dodam, że ukończyłem 18 rok życia w
    przeciwieństwie do mojej siostry i jestem zameldowany. Oraz, czy mogę
    również uważać sypianie z nieletnią siostrą w jednym łóżku za wykroczenie
    pedofilskie ze strony tego mężczyzny? (Rodzice zgody nie wyrazili).

    Zapytuję poważnie.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-08-21 01:42:52
    Temat: Re: Obcy mężczyzna w moim domu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcel-ak wrote:

    > Czy będąc tymczasowo, pod nie obecność rodziców, opiekunem prawnym domu i
    > siostry mogę domagać się interwencji ze strony służb policyjnych w sprawie

    Siostry? Opiekunem prawnym? Opiekunami prawnymi osoby nieletniej są
    rodzce - do czasu pozbawienia ich praw rodzicielskich.

    > opuszczenia domu przez obcego mężczyznę? Dodam, że ukończyłem 18 rok życia w

    Obcy? Jak siostra go wpuściła dobrowolnie to nie obcy, tylko jej znajomy.

    > przeciwieństwie do mojej siostry i jestem zameldowany. Oraz, czy mogę
    > również uważać sypianie z nieletnią siostrą w jednym łóżku za wykroczenie
    > pedofilskie ze strony tego mężczyzny? (Rodzice zgody nie wyrazili).

    Wykroczenie pedofilskie... MegaROTFL

    Primo: jeśli już, to by to było przestępstwo, nie wykroczenie (a jeśli
    ktoś chciałby być super dokładny to wystepek, bo dolne zagrożenie jest
    poniżej 3 lat)

    Secundo: jeśli siostra 15. urodziny już miała, to nie twój interes z kim
    sypia. Jeśli nie - potrzebowałbyś dowodu, że do 'czegoś' doszło.

    Właściwie jedyne, co możesz zrobić, to zakapować rodzicom.

    Tylko po co?

    Zazdrościsz?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-08-21 02:00:57
    Od: "Marcel-ak" <m...@w...pl>

    wiadomości news:de8m4i$5vu$1@opal.futuro.pl...

    > Wykroczenie pedofilskie... MegaROTFL

    No gościu, ale weź tylko nie rżyj... jeszcze o tej porze, wkurzające...
    wiesz, ciesz sie, że nie jesteś na wyciągnięcie ręki! Zrozum, mam dopiero
    18 lat, uczę się...

    > Primo: jeśli już, to by to było przestępstwo, nie wykroczenie (a jeśli
    > ktoś chciałby być super dokładny to wystepek, bo dolne zagrożenie jest
    > poniżej 3 lat)

    O ile go znam, to adekwatna byłaby dla niego kara śmierci.

    > Właściwie jedyne, co możesz zrobić, to zakapować rodzicom.

    Zapomnij chłopie. Co prawda himen taki nie jestem, ale może we 2 damy mu
    radę?

    > Tylko po co?
    >
    > Zazdrościsz?

    Hm, raczej nie mam czego, raz, że nie jestem gejem i mi się ten mężczyzna
    stanowczo nie podoba, dwa, że wiem ile on wart. Myślę, że dokładnie tyle
    samo co Twoje komentarze.

    Dobranoc.

  • 4. Data: 2005-08-21 02:14:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcel-ak wrote:

    > No gościu, ale weź tylko nie rżyj... jeszcze o tej porze, wkurzające...

    Wolny kraj. Śmiać się wolno.

    > wiesz, ciesz sie, że nie jesteś na wyciągnięcie ręki!

    A jakbym był, to co, szczeniaku?

    > Zrozum, mam dopiero
    > 18 lat, uczę się...

    Nawet nie próbujesz się uczyć, sądząc po twojej reakcji.

    > O ile go znam, to adekwatna byłaby dla niego kara śmierci.

    Bogu dzięki ani nie tworzysz ustaw, ani ich nie egzekwujesz.

    > Zapomnij chłopie.

    Aha, rodzice też nie chcą wyrzucić obiektu twojej nienawiści?

    >Co prawda himen taki nie jestem, ale może we 2 damy mu
    > radę?

    ROTFL

    > Hm, raczej nie mam czego, raz, że nie jestem gejem i mi się ten mężczyzna
    > stanowczo nie podoba, dwa, że wiem ile on wart. Myślę, że dokładnie tyle
    > samo co Twoje komentarze.

    No to jak siostra nie odbija ci twojego faceta, to w czym problem? Jej
    łóżko - jej sprawa.

  • 5. Data: 2005-08-21 03:06:30
    Od: "Marcel-ak" <m...@w...pl>

    wiadomości news:de8nvo$6n0$1@opal.futuro.pl...

    > Wolny kraj. Śmiać się wolno.

    Wolno, ale czy warto?

    > A jakbym był, to co, szczeniaku?

    Taki ze mnie szczeniak, jak i z Ciebie dziadostwo.

    > Nawet nie próbujesz się uczyć, sądząc po twojej reakcji.

    I vice versa - przyganiał kocioł garnkowi.

    > Bogu dzięki ani nie tworzysz ustaw, ani ich nie egzekwujesz.

    <Troll mode>Dla Ciebie również bym coś znalazł, może jakieś tortury, czy
    boży stos... trochę się tego przewinęło, na pewno byłoby z czego
    wybierać.</Troll mode>

    > Aha, rodzice też nie chcą wyrzucić obiektu twojej nienawiści?

    Owszem, ale chyba jednak nie są aż tak radykalni w swoim "działaniu". Cóż,
    mój wiek, ja niektorych dobrze znam i potrafię jak na mapie wskazać wesz.

    > No to jak siostra nie odbija ci twojego faceta, to w czym problem? Jej
    > łóżko - jej sprawa.

    <Troll mode>Masz siostrę? Ma jeszcze Lawa? Podaj, jeśliś łaskaw, namiary na
    nią. No proszę, może któryś z szanownych grupowiczów chętny?! Pani X Lawa
    sama zadecyduje. Masz coś przeciw? Oczywiście, tylko priv.</Troll mode>

    BTW. Masz problemy ze zrozumieniem czytanego tekstu, czy może sam jesteś
    homoseksualistą?

    Pozdrawiam Cię, i życzę miłego dnia.

  • 6. Data: 2005-08-21 04:24:57
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcel-ak wrote:

    > Pozdrawiam Cię, i życzę miłego dnia.

    Zwolnij kolego, bo narazie to masz do wszystkich pretensje, więc nie
    oczekuj, że ktoś ci tu udzieli odpowiedzi.

  • 7. Data: 2005-08-21 05:48:03
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Marcel-ak napisał(a):
> [...]
    > również uważać sypianie z nieletnią siostrą w jednym łóżku za wykroczenie
    > pedofilskie ze strony tego mężczyzny? (Rodzice zgody nie wyrazili).

    nie napisales ,czy rodzice sa przeciwni przebywaniu takiej osoby w domu,
    bo to zupelnie co innego, jak nie wyrazili zgody bo nie wiedza.
    Jesli nie skonczyla 18 lat to nie moze przyjmowac kogo chce, bo jest
    corka twoich rodzicow i oni wybieraja znajomych, ktorych moze przyjac w
    domu ;)
    Sproboj zadzwonic po policje, zobaczymy co bedzie, powiedz ze
    wlasciciele domu nie zgadzaja sie na pobyt tego goscia, mimo ze corka go
    wpuscila.

  • 8. Data: 2005-08-21 08:40:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Oraz, czy mogę
    > również uważać sypianie z nieletnią siostrą w jednym łóżku za wykroczenie
    > pedofilskie ze strony tego mężczyzny? (Rodzice zgody nie wyrazili).

    takie posty powinni odczytywac w sejmie przed uchwalaniem ustaw.

    P.

  • 9. Data: 2005-08-21 08:41:29
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Secundo: jeśli siostra 15. urodziny już miała, to nie twój interes z kim
    > sypia.

    io jeszcze jest zasadnicza roznica pomiedzy sypianiem a 'bzykaniem'

    P.

  • 10. Data: 2005-08-21 08:46:01
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >nie napisales ,czy rodzice sa przeciwni przebywaniu takiej osoby w domu, bo
    >to zupelnie co innego, jak nie wyrazili zgody bo nie wiedza.

    bzdury peiprzysz, nie ma znavczenia jezlei przez nia zostal wpuszczopny

    >Jesli nie skonczyla 18 lat to nie moze przyjmowac kogo chce, bo jest corka
    >twoich rodzicow i oni wybieraja znajomych, ktorych moze przyjac w domu ;)

    moze robic co chce i zkim chce gdy ma skonczone 15 lat.

    >Sproboj zadzwonic po policje, zobaczymy co bedzie, powiedz ze wlasciciele
    >domu nie zgadzaja sie na pobyt tego goscia, mimo ze corka go wpuscila.

    powiem Ci co bedzie , art 238, ja bym takiemu sk. nie odpuscil zwlaszcza
    przy oskarzeniu o ped.

    P.