    From: "Marcel-ak" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obcy mężczyzna w moim domu
    Date: Sun, 21 Aug 2005 04:00:57 +0200

    wiadomości news:de8m4i$5vu$1@opal.futuro.pl...

    > Wykroczenie pedofilskie... MegaROTFL

    No gościu, ale weź tylko nie rżyj... jeszcze o tej porze, wkurzające...
    wiesz, ciesz sie, że nie jesteś na wyciągnięcie ręki! Zrozum, mam dopiero
    18 lat, uczę się...

    > Primo: jeśli już, to by to było przestępstwo, nie wykroczenie (a jeśli
    > ktoś chciałby być super dokładny to wystepek, bo dolne zagrożenie jest
    > poniżej 3 lat)

    O ile go znam, to adekwatna byłaby dla niego kara śmierci.

    > Właściwie jedyne, co możesz zrobić, to zakapować rodzicom.

    Zapomnij chłopie. Co prawda himen taki nie jestem, ale może we 2 damy mu
    radę?

    > Tylko po co?
    >
    > Zazdrościsz?

    Hm, raczej nie mam czego, raz, że nie jestem gejem i mi się ten mężczyzna
    stanowczo nie podoba, dwa, że wiem ile on wart. Myślę, że dokładnie tyle
    samo co Twoje komentarze.

    Dobranoc.