    From: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obcy mężczyzna w moim domu
    Date: Sun, 21 Aug 2005 07:48:03 +0200

    Marcel-ak napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Czy będąc tymczasowo, pod nie obecność rodziców, opiekunem prawnym domu i
    > siostry mogę domagać się interwencji ze strony służb policyjnych w sprawie
    > opuszczenia domu przez obcego mężczyznę? Dodam, że ukończyłem 18 rok życia w
    > przeciwieństwie do mojej siostry i jestem zameldowany. Oraz, czy mogę
    > również uważać sypianie z nieletnią siostrą w jednym łóżku za wykroczenie
    > pedofilskie ze strony tego mężczyzny? (Rodzice zgody nie wyrazili).
    >
    > Zapytuję poważnie.
    >
    > Pozdrawiam.

    nie napisales ,czy rodzice sa przeciwni przebywaniu takiej osoby w domu,
    bo to zupelnie co innego, jak nie wyrazili zgody bo nie wiedza.
    Jesli nie skonczyla 18 lat to nie moze przyjmowac kogo chce, bo jest
    corka twoich rodzicow i oni wybieraja znajomych, ktorych moze przyjac w
    domu ;)
    Sproboj zadzwonic po policje, zobaczymy co bedzie, powiedz ze
    wlasciciele domu nie zgadzaja sie na pobyt tego goscia, mimo ze corka go
    wpuscila.