    From: "Marcel-ak" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obcy mężczyzna w moim domu
    Date: Sun, 21 Aug 2005 05:06:30 +0200

    wiadomości news:de8nvo$6n0$1@opal.futuro.pl...

    > Wolny kraj. Śmiać się wolno.

    Wolno, ale czy warto?

    > A jakbym był, to co, szczeniaku?

    Taki ze mnie szczeniak, jak i z Ciebie dziadostwo.

    > Nawet nie próbujesz się uczyć, sądząc po twojej reakcji.

    I vice versa - przyganiał kocioł garnkowi.

    > Bogu dzięki ani nie tworzysz ustaw, ani ich nie egzekwujesz.

    <Troll mode>Dla Ciebie również bym coś znalazł, może jakieś tortury, czy
    boży stos... trochę się tego przewinęło, na pewno byłoby z czego
    wybierać.</Troll mode>

    > Aha, rodzice też nie chcą wyrzucić obiektu twojej nienawiści?

    Owszem, ale chyba jednak nie są aż tak radykalni w swoim "działaniu". Cóż,
    mój wiek, ja niektorych dobrze znam i potrafię jak na mapie wskazać wesz.

    > No to jak siostra nie odbija ci twojego faceta, to w czym problem? Jej
    > łóżko - jej sprawa.

    <Troll mode>Masz siostrę? Ma jeszcze Lawa? Podaj, jeśliś łaskaw, namiary na
    nią. No proszę, może któryś z szanownych grupowiczów chętny?! Pani X Lawa
    sama zadecyduje. Masz coś przeciw? Oczywiście, tylko priv.</Troll mode>

    BTW. Masz problemy ze zrozumieniem czytanego tekstu, czy może sam jesteś
    homoseksualistą?

    Pozdrawiam Cię, i życzę miłego dnia.