  • 1. Data: 2005-08-20 17:37:46
    Temat: Obraza przez gg
    Od: "Pawel" <p...@v...pl>

    Pewien 18 letni gowniarz obrazil oraz oczernil mnie i moja ridzine przez
    gg.Chcialbym go oskarzyc.Z samego teskstu wynika ze tylko on mogl to napisac
    (gdyby sie bronil ze ktos inny u niego byl).Poza tym nie zna mnie nikt tak z
    jego otoczenia.Napisal to ze swojego nr gg ktory do dzisiaj uzywa.Mam
    rowniez swiadka ktory byl przy tym gdy wiadomosc doszla.Czy mam szanse
    wygrac sprawe w sadzie?Dodam ze bylo to okolo pol roku temu.

  • 2. Data: 2005-08-20 18:29:03
    Temat: Re: Obraza przez gg
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktory do dzisiaj uzywa.Mam rowniez swiadka ktory byl przy tym gdy
    > wiadomosc doszla.Czy mam szanse wygrac sprawe w sadzie?Dodam ze bylo

    Gdybym to ja byl tym gowniarzem, mialbys zerowe szanse, nawet gdyby to
    bylo przedwczoraj. Dodatkowo "przeciagnalbym Cie" po kosztach
    zastepstwa procesowego oraz kosztach bieglych za takie pomysly. Takze
    raczej odradzam. :-) Tzn. oczywiscie postraszyc zawsze warto, ale isc
    w jakiekolwiek koszty juz raczej nie. Sa inne metody przywolywania do
    porzadku gowniarzy.

    marekz

  • 3. Data: 2005-08-20 19:03:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > uzywa.Mam rowniez swiadka ktory byl przy tym gdy wiadomosc doszla.Czy mam
    > szanse wygrac sprawe w sadzie?Dodam ze bylo to okolo pol roku temu.

    mozesz wkleic fragment rozmowy ?

    P.

  • 4. Data: 2005-08-20 19:20:23
    Od: zly <b...@p...fm>

    MarekZ napisał(a):

> [...]
    > bylo przedwczoraj. Dodatkowo "przeciagnalbym Cie" po kosztach zastepstwa
    > procesowego oraz kosztach bieglych za takie pomysly. Takze raczej

    Mozesz rozwinac?

    Marcin

  • 5. Data: 2005-08-20 20:02:41
    Od: "Pawel" <p...@v...pl>

> [...]
    > odradzam. :-) Tzn. oczywiscie postraszyc zawsze warto, ale isc w
    > jakiekolwiek koszty juz raczej nie. Sa inne metody przywolywania do

    To w jaki sposob sie obroni?Ze ktos sie wlamal na gg?Tylko on znal te fakty
    ktore opisal w gg.Numer IP tez jest zarejestrowany chyba.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-08-20 20:36:04
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Pawel napisał(a):
> [...]
    > dzisiaj uzywa.Mam rowniez swiadka ktory byl przy tym gdy wiadomosc
    > doszla.Czy mam szanse wygrac sprawe w sadzie?Dodam ze bylo to okolo pol

    A z jakiego tytułu chciałbyś go oskarżyć? O ile pamiętam, przepisy
    wiążące się ze zniesławieniem zawieraja słowo "publicznie".

    M.

  • 7. Data: 2005-08-20 20:43:07
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Dodam ze bylo to okolo pol roku temu.

    I dopiero teraz poczułeś się obrażony?:-) Strasznie masz wolny czas
    reakcji:-) Bylo dorwać gówniarza dzień po "obrazie" i wytłumaczyć mu przy
    pomocy dostępnych Ci srodków, ze popełnił błąd:-)

    HaNkA

  • 8. Data: 2005-08-20 20:48:44
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

    > To w jaki sposob sie obroni?Ze ktos sie wlamal na gg?Tylko on znal te
    fakty
    > ktore opisal w gg.Numer IP tez jest zarejestrowany chyba.

    kurde co sie robi z tego kraju ...
    nadwrazliwcy ... itp ...
    nastepny Arnold nam rosnie ?

  • 9. Data: 2005-08-20 20:54:23
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > fakty ktore opisal w gg.Numer IP tez jest zarejestrowany chyba.

    No i co z tego? Jak do Ciebie zadzwoni i Ci to powtorzy
    przez sluchawke to efekt bedzie identyczny, mozesz sobie co najwyzej
    poplakac.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 10. Data: 2005-08-20 21:33:54
    Od: "Maciej" <m...@a...pl>

> [...]
    > dzisiaj uzywa.Mam rowniez swiadka ktory byl przy tym gdy wiadomosc
    > doszla.Czy mam szanse wygrac sprawe w sadzie?Dodam ze bylo to okolo pol

    Masz szanse.
    Gnojek dopuścił się znieważenia, które jest przestępstwem.
    Zgłoś to do prokuratury.
    Pewnie od momentu otrzymania wezwania do chwili przesłuchania będzie
    posrany chodził.
    Nie popieram metod sugerowanych przez innych grupowiczów (jakieś
    samosądy).