  • 11. Data: 2005-08-21 09:14:18
    Temat: Re: Obcy mężczyzna w moim domu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > io jeszcze jest zasadnicza roznica pomiedzy sypianiem a 'bzykaniem'

    Spanie to czynność pasywna, a przy bzykaniu przynajmniej zazwyczaj
    trzeba się wykazać aktywnością. Nie wiesz o tym?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 12. Data: 2005-08-21 09:16:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > moze robic co chce i zkim chce gdy ma skonczone 15 lat.

    Ale poza domem.

  • 13. Data: 2005-08-21 09:35:11
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Johnson:
    > Spanie to czynność pasywna, a przy bzykaniu przynajmniej zazwyczaj trzeba
    > się wykazać aktywnością.

    Swiete slowa. Pokaze zonie.
    Pozdr. Dulek

  • 14. Data: 2005-08-21 09:37:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Spanie to czynność pasywna, a przy bzykaniu przynajmniej zazwyczaj trzeba
    > się wykazać aktywnością. Nie wiesz o tym?

    :-)
    napisalem powyzsze by pytajacy wiezdial ze sam fakt spania w jednym lozku
    wcal nie musi oznaczac
    ze cos tam sie dzieje :)

    P.

  • 15. Data: 2005-08-21 09:38:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale poza domem.

    a jezlei zostanie przez nia wpuszczony to czemu nie moze w domu?

    P.

  • 16. Data: 2005-08-21 10:10:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Dulek napisał(a):

    > Swiete slowa. Pokaze zonie.

    Nie znam twojej żony, a swojej nie mam.

  • 17. Data: 2005-08-21 10:11:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > a jezlei zostanie przez nia wpuszczony to czemu nie moze w domu?

    Bo to jest dom rodziców i oni mogą go wyprosić wbrew woli córki. jak
    będzie córka miała własne mieszkanie to wtedy może sobie robić co chce.

  • 18. Data: 2005-08-21 10:34:01
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Bo to jest dom rodziców i oni mogą go wyprosić wbrew woli córki. jak
    > będzie córka miała własne mieszkanie to wtedy może sobie robić co chce.

    ale odpowiezdialnosc karna od tego nie zalezy tylko od wieku :-) (mam na
    mysli stosunek)

    P.

  • 19. Data: 2005-08-21 14:16:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcel-ak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli siostra ukończyła 15 lat i nie sprzeciwia się temu, to niestety
    nic zrobić nie możesz. Nota bene rodzice też nie.

  • 20. Data: 2005-08-21 15:29:49
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 21 Aug 2005 16:16:36 +0200, *Robert Tomasik*
    <news:dea2ci$20h$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Marcel-ak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli siostra ukończyła 15 lat i nie sprzeciwia się temu, to niestety
    > nic zrobić nie możesz. Nota bene rodzice też nie.

    Rodzice, ani inni domownicy nie mogą wyrzucić za fraki jakiegoś obcego typa
    ze swojego mieszkania? Ja bym policję wezwała dodatkowo.

    --
    Kaja