  • 11. Data: 2005-11-10 09:15:54
    Temat: Re: "Proces o komputerowe programy" (z Gazety)
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Moze to si kiedys zmieni. Jak zaczna palcic regularne odszkodowania za
    > swoje bledne decyzje.

    Myslisz ze wtedy znajdzie sie wielu chetnych do podejmowania takich decyzji?
    Za ktorymi stoi ryzyko zyciowego bankructwa?

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 12. Data: 2005-11-10 09:46:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mariposa doux napisał(a):

    > Moze to si kiedys zmieni. Jak zaczna palcic regularne odszkodowania za
    > swoje bledne decyzje.

    No właśnie o to chodzi ;) Żeby ten kto odpowiada za podjęcie decyzji
    odczuł to na własnym portfelu. Odszkodowania wypłacane z cudzych
    pieniędzy sprawy nie załatwią.

    j.

  • 13. Data: 2005-11-10 11:37:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Typowy belkot Michnika, powtarzany przez typowego debila czytajacego
    > Michnika.
    >
    > 1. Jaka to sprawa?
    > 2. Kryminalna?
    > 3. Cywilna?
    > 4. Kto jest strona?
    > 5. Jaka jest konktrowersja?
    > 6. Ktore paragrafy?
    > 7. Jaki byl wyrok?
    > 8. Przeciwko komu?
    > 9. Grozi proces gdzie?
    > 10. Dlaczego oczywiste oszustwo podatkowe Kluski jest rownorzedne z ta
    > sprawa?
    > 11. Co jest "bledna decyza prokuratury?

    poczytaj kk, archiwum grupy i pomysl troche to na wsyztskie pytania
    uzysykasz odpowiedzi

  • 14. Data: 2005-11-10 12:04:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Michał Wilk napisał(a):

    > Myslisz ze wtedy znajdzie sie wielu chetnych do podejmowania takich decyzji?
    > Za ktorymi stoi ryzyko zyciowego bankructwa?

    Wtedy mozna ich za te decyzje dobrze wynagaradzac.
    I bedziemy miec jako-taka pewnosc ze za te decyzje nie beda sie brali
    ludzie z przypadku, a tacy ktorzy na prawde wiedza co robia.

    Pozatym czas zeby w kontaktach z urzednikiem zaczely opowiazaywac
    normalne zasady, a wiec rozstrzyganie niejasnosci na korzysc interesanta
    i domniemanie dobrej woli i uczciwosci w stosunku do niego.

    Bo narazie to nasze urzedy potrafia karac "bo tak sie urzednikowi
    wydaje", a jak sie komus to nie podoba to moze przed sadem udowdniac ze
    bylo inaczej...

  • 15. Data: 2005-11-10 12:12:18
    Od: "Renata" <r...@w...pl>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message
    > "Polsce grozi proces o odszkodowanie za wielomilionowe straty, jakie
    > poniosła - w wyniku działań wrocławskiej prokuratury - amerykańska firma
    > Alucon. Prokuratura oskarżyła prezes firmy o nielegalne korzystanie z
    > programu komputerowego, ale wczoraj przegrała proces"

    A jak ktos ma zaszyfrowany dysk to co ?

  • 16. Data: 2005-11-10 12:24:53
    Od: day <t...@d...com>

    Micha? Wilk wrote:

    > Myslisz ze wtedy znajdzie sie wielu chetnych do podejmowania takich decyzji?
    > Za ktorymi stoi ryzyko zyciowego bankructwa?

    Masz na mysli Lecha Kutasa Gardockiego, prezesa SN? Tego samego ktory
    osobiscie zaklepal polityczny wyrok Sokolowskiego z Wodzislawia? A
    ktorego zgnoil trybynal w Strasbourgu?

    Mysle, ze nikt by nie podjal decyzje za ktora stoi zyciowe bankructwo. I
    dobrze.

  • 17. Data: 2005-11-10 12:33:39
    Temat: [OT]Re: "Proces o komputerowe programy" (z Gazety)
    Od: maho <m...@p...net>

    day wrote:
    [ciach o Gardockim i "Strasbourgu"]

    Czy ktoś kto używa Thunderbirda i ma tego kogoś w KF mógłby mi
    podpowiedzieć jak wyfiltrować go po NNTP-Host?. Bo juz mam go dość

    pozdrav

    maHo

  • 18. Data: 2005-11-10 12:38:22
    Od: day <t...@d...com>

    Przemek R... wrote:

    > poczytaj kk, archiwum grupy i pomysl troche to na wsyztskie pytania
    > uzysykasz odpowiedzi

    Dziennikarz jest od informowania a nie dezinformowania. Artykul jest
    wyraznie dezinformacja.

  • 19. Data: 2005-11-10 12:44:40
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Wtedy mozna ich za te decyzje dobrze wynagaradzac.
    > I bedziemy miec jako-taka pewnosc ze za te decyzje nie beda sie brali
    > ludzie z przypadku, a tacy ktorzy na prawde wiedza co robia.

    Uwierz, ze mozna miec ogromna wiedze np. w dziedzinie prawa podatkowego i
    podjac zla decyzje, bo akurat inny poglad na dana sprawe ma swiezo upieczony
    urzednik w Ministerstwie Finansow od pisania interpretacji. Gdybym mial
    pracowac w administracji i podejmowac decyzje, ktorej konsekwencja mialaby
    byc egzekucja kilku mln zl z mojego majatku, to wolalbym rzucic to w cholere
    (piszesz o dobrym wynagradzaniu, ale przy budzecie w ktorym 1/2 wydatkow
    publicznych to wydatki socjalne nigdy nie osiagniesz efektu, polegajacego na
    tym, ze urzednik bedzie zarabial na tyle duzo, ze nie bedzie bal sie
    podejmowania ryzykownych decyzji).

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 20. Data: 2005-11-10 12:54:52