  • 71. Data: 2005-07-26 14:42:45
    Temat: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: SzerszeN [Tue, 26 Jul 2005 12:32:58 +0200]:

    > bo jak kogos ustrzela co zachowuje sie irracjonalnie
    > to jest krzyk, ale jak pozniej nie ustrzela w pore
    > bandyty to znowu krzyk

    Krotko mowiac, jak spierdola robote to jest krzyk. I slusznie.

    Kira

  • 72. Data: 2005-07-26 14:47:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SzerszeN wrote:

    > iiii jasne
    > a nie przyszlo ci do glowy ze to jedyne wyjscie w przypadku samobojcy?
    > zabijesz go moze uratujesz siebie i innych
    > nie zabijesz nikogo nie uratujesz

    Masz jakieś problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego...

    'Dead-man-switch' a.k.a. 'przycisk trupa' powoduje detonację po
    stwierdzeniu, że 'nośnik' został zabity, bo np. puścił umierając
    określony przycisk, albo nie nacisnął jakiegoś w określonym czasie, albo
    automat stwierdził zanik pulsu - możliwości technicznych jest mnóstwo.

    > ale widze ze ty jestes z gatunkow tych co uwazaja ze terrorysci maja
    > jakies prawa

    Nie. Jestem z gatunku tych, co to uważają, że policja ma bronić
    niewinnych, a nie strzelać na lewo i prawo zabijając tychże niewinnych.

    > a w domu wszyscy zdrowi?

    Tak, tylko kota osa użądliła w brodę. A u siebie w domu jaki obecnie
    kaftanik nosisz?

    > jak pisalem, jakby mial papiery w porzadku zyl by, uciekal w

    Jakie papiery?

    > niewlasciwym czasie w niewlasciwym miejscu

    Na niewłaściwym miejscu (a konkretnie stanowisku) to byli ci kał-boje,
    co go zamordowali.

    > kary sa odpowiednie do czasow

    No, to mam nadzieję, że dostaniesz serię z automatu przy okazji np.
    przebiegania przez jezdnię.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 73. Data: 2005-07-26 19:02:55
    Od: admin <a...@i...com>

    mariposa doux wrote:

    > Byc moze czekali na potwierdzeni z centrali. I ktos tam ostatecznie
    > potwierdzil "bierzcie go, wyglada na to, ze to ten"

    Dodatkowo przyznali sie ze obserwacja domu trwala co najmniej 24 godziny
    wczesniej. Brak czasu na weryfikacje w bazie danych kraju slynacego ze
    szpiclowania obywateli?

    > j.w.
    >

    > j.w.

    > wiec?

    Zaden przypadek. Morderstwo na zamowienie.

    W ten sam sposob strzelano w Katyniu ale nie 8 razy. Oraz w Geccie
    Warszawskim do tamtejszych podejrzanych o terroryzm.

  • 74. Data: 2005-07-26 19:04:04
    Od: admin <a...@i...com>

    SzerszeN wrote:

    > sa lumaczenia bo zginol niewinny czlowiek, ale z drugiej strony gdyby
    > ten niewinny mial wize to by nie uciekal, wiec jesli juz, to wina nie
    > jest jednostronna

    A wlasnie ze mial. I co teraz?

  • 75. Data: 2005-07-26 19:14:17
    Od: admin <a...@i...com>

    Harry wrote:

    > nie wiem czemu jestes tak oburzony, nic nie wiesz co tam sie stalo,
    > jedynie jakies skape relacje TV.

    Dane podaje nie kto inny jak Odbyt Jej Krolweskiej Mosci "sir" Ian Blair.

    > Jesli gosc zostal zabity jak lezal,

    jeden strzelal dwoch trzymalo. Jak w Katyniu.

    > to prosta sprawa autopsja to
    > wykarze, nie da sie sfalszowac ran po kulach, mysle ze nikt by nie
    > ryzykowal takiej egzekucji.

    to mysl dalej.

    > Jesli gosc uciekal, a byl napewno bardziej zabarwiony niz bialy, to mugl
    > wygladac jak azjata, arab itd.

    Byl? tak mowisz?
    http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/050724/1913
    /w072469ajpg

    > Jesli uciekal to bylo duze prawdopodobienstwo, ze mogl byc bandytom i
    > wysadzic sie za rogiem w tlumie przechodniow. Policjanci mieli trudny
    > wybor.

    tak, bardzo trudny. Mieli go w bazie danych Home Office dostepnej
    kliknieciem myszki na laptopie, bo byl legalnie. W dodatku na klikanie
    mieli cale 24 godziny, bo tyle siedzieli pod kamienica.

    > Ja akurat popieram akcje jaka podjeli policjanci. W obecnych czasach w
    > londynie, zyje sie niepewnie, nie masz gwarancji ze za chwile ktos sie
    > nie wysadzi kolo ciebie jak stoisz na swiatlach w tlumie ludzi.

    Wiec podstaw sie im w imie braterskiego zrozumienia dla kryminalistow
    policyjnych.

  • 76. Data: 2005-07-26 19:15:23
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2005 19:02:55 GMT, admin napisał(a) w wiadomości:

    > Oraz w Geccie

    A co to jest "gecto"?

    --
    Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
    zaprasza:

  • 77. Data: 2005-07-26 19:15:33
    Od: admin <a...@i...com>

    Harry wrote:

    > jesli strzelalo dwoch lub wiecej policjantow, to jest to ok 3 sekund,

    nie 3 sekundy a 24 godziny na zweryfikowanie w bazie danych. Bo tyle go
    rzekomo sledzili. Nie mowiac o 15 minutowej przejazdzce autobusem, ktory
    widac wysadzony byc nie moze.

  • 78. Data: 2005-07-26 19:16:16
    Od: admin <a...@i...com>

    Harry wrote:

    /w072469ajpg

    > zdjecie z 2001 rok

    Znaczy zmienil wyglad na oliwke od tego czasu?

  • 79. Data: 2005-07-26 19:18:25
    Od: admin <a...@i...com>

    Marcin Żyła wrote:

    > Całkiem ładnie się nakręciłeś ;-)
    >
    > Teraz ostygij, baranek w ściane i jak nie minie - proponuje wycieczke do
    > londynu, grubą kurtke i kable w kieszeniach. Jednego będzie mniej, a
    > londynscy policjanci sobie poćwiczą.
    >

    > MZ

    Z wypowiedzi establishmentu po morderstwie wynika ze chodzi o aspekt
    imigrantow, ktorzy zalewaja UK. Wyszedl z kamienicy zamieszkalej przez
    kolorowych i imigrantow.

  • 80. Data: 2005-07-26 19:26:14
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    admin wrote:

    > A wlasnie ze mial. I co teraz?

    No to czemu nie pokazal? :>

    Ale ok. Stala sie tragedia. Wynik pomylki. Kto sie pomylil i czy oraz
    jak za to odpowie - pewnie media nam podadza. Zadziwiajace jest, jak
    smierc jednego czlowieka potrafi zostac rozdmuchana przez media i
    wykorzystywana na plaszczyznie stosunkow miedzynarodowych i w ogole
    globalnie, wzbudzac kontrowercje itp.

    Tymczasem na swiecie tocza sie wojny, a nawet tam, gdzie si enei toczą
    umierają ludzie, dzieci, kobiety z głodu, z braku leków - bo nie ma na
    tego dolara, za ktore te osoby moglyby ptrzezyc...

    --
    Wymysleni bohaterowie (Imaginary Heroes) ....... http://tiny.pl/qm48
    Batman Poczatek (Batman Begins) ................ http://tiny.pl/qq7x