    From: wasp <k...@t...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Date: Tue, 26 Jul 2005 02:23:44 GMT

    Marcin Żyła wrote:

    > Ale zrozum - tam masz normalną wojne. ludzie się mordują. Tak jak w
    > Iraku - nie zatrzymasz się do kontroli - kilim, tak samo w Londynie.
    >
    > Ja osobiście akceptuje takie zachowania.
    > lepiej mieć jednego niesłusznego trupa niż martwych kilkudziesięciu
    > pasażerów metra.

    Tylko zapominasz dodac ze do tego metra czlowiek dojechal autobusem.
    Szpiclowany caly czas. Jechal tam cale 15 minut. W wtedy ta sama "bomba"
    nie byla grozna. Dopiero ryzyko zauwazyli w metrze.

    No i jeszcze jedno klamstwo polega na "podejrzanej" kurtce. O 10 rano
    bylo w piatek w Londynie 17C, a czlowiek wyszedl z domu gdzie nocowal u
    kolegi poprzedniej nocy.

    Gdyby obserwacja rzeczywiscie miala miejsce, to mogli by zweryfikowac w
    mgnieniu okaz czlowieka na ktorego maja dokumenty imigracyjne, bo byltam
    legalnie.

    Kolejna Magdalenka.