  • 121. Data: 2018-04-18 10:49:42
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-04-17 o 13:11, Olin pisze:
    > No właśnie; lewactwo naczytało się o środkach antykoncepcyjnych, więc się
    > słabo mnoży,

    Jeśli chcemy wyginać szerzmy lewactwo :-)

  • 122. Data: 2018-04-18 12:00:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-18 o 07:45, r...@k...pl pisze:

    >Przy czym chodzi raczej o to, czy robi to dla siebie, czy dla innych.
    >Przyznasz bowiem, że sytuacja, kiedy dwie matki wychowują swoje
    >dzieci, i są uznawane za bezrobotne,

    raczej za niepracujace ... chyba, ze sie sprytnie zarejestrowaly na
    bezrobocie.

    > a gdyby zamieniły się dziećmi, i każda niańczyłaby nieswoje dziecko,
    > to nie byłyby bezrobotnymi - jest dość kuriozalna?

    Kuriozalna ... ale tak by sie liczylo :-)

    Jak sobie sam dom budujesz, to PKB nie ma, jak wezmiesz nadgodziny aby
    zaplacic murazowi - to jest wzrost podwojny :-)

    J.

  • 123. Data: 2018-04-18 12:08:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-04-18 o 12:00, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Jak sobie sam dom budujesz, to PKB nie ma, jak wezmiesz nadgodziny aby
    > zaplacic murazowi - to jest wzrost podwojny :-)

    Tak jest, ale to, że ludzie sobie sami by domy budowali (czyli nie dość,
    że byliby bezrobotni, to jeszcze upadliby deweloperzy) byłoby uznane za
    jakąś katastrofę gospodarczą, tymczasem rzeczywistość byłaby zgoła inna.

    Podobnie jak wszelkiej maści lewactwo użalające się nad tym, że "kobiety
    nie pracują", że "nie ma żłobków" itp. dyrdymały. Od tego już krótka
    droga do tego, aby niepracującą zawodowo matkę wychowującą dzieci uznać
    za społecznego szkodnika.

    --
    Liwiusz

  • 124. Data: 2018-04-18 12:55:58
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-18 o 08:25, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > To masz złe przeczucie....

    Nie miałam na mysli jakichś żuli, meneli.

    --
    animka

  • 125. Data: 2018-04-18 15:12:36
    Od: Kviat

    W dniu 2018-04-18 o 10:49, z pisze:

    > Jeśli chcemy wyginać szerzmy lewactwo :-)

    Jeśli chcemy przetrwać szerzmy lewactwo.

    (mam nadzieję, że nie połamie tabelki i będzie czytelna, w razie czego
    link poniżej)

    Tempo przyrostu ludności świata
    Liczba ludzi (mln) Rok Przyrost
    0,01 ok. 70 000 p.n.e. [11][12]
    0,5 ok. 40 000 p.n.e. [potrzebny przypis]
    1 ok. 30 000 p.n.e. [potrzebny przypis] (podwojenie po 10 000 lat)
    5 ok. 10 000 p.n.e. [13]
    10 ok. 5000 p.n.e. [13] (podwojenie po 5000 lat)
    25 ok. 2000 p.n.e. [13]
    50 ok. 1000 p.n.e. [13]
    250 ok. 1 n.e. [13]
    300 ok. 500 n.e. [13]
    350 ok. 1000 [13]
    400 ok. 1250 [13]
    500 ok. 1500 [13] (podwojenie po 1500 latach)
    750 ok. 1750 [13]
    1000 ok. 1820 (podwojenie po 320 latach)
    2000 ok. 1930 (podwojenie po 110 latach)
    3000 1960 [14] (1 miliard po 30 latach)
    4000 1974 [14] (podwojenie po 44 latach)
    5000 1987 [15] (1 miliard po 13 latach)
    6000 1999 [16] (1 miliard po 12 latach)
    7000 2011 [a] (1 miliard po 12 latach)
    8000 ok. 2024 [17] (podwojenie po 50 latach)
    9000 ok. 2043 [b] (1 miliard po 19 latach)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Ludno%C5%9B%C4%87_%C5%
    9Bwiata

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 126. Data: 2018-04-18 15:23:52
    Od: Kviat

    W dniu 2018-04-18 o 08:36, Liwiusz pisze:

    > Może i tak. Ale aby przekonać się, czy napisałeś coś mądrego, czy po
    > prostu palnąłeś głupotę, wystarczy wyobrazić sobie

    Nic nie trzeba sobie wyobrażać. Wystarczy skorzystać z dorobku naukowego
    i przekonać się, że dyskusje na temat wyższej wartości białych nad
    czarnymi, Aryjczyków nad Żydami, mężczyzn nad kobietami, jednej religii
    nad drugą, jednej nacji nad drugą, prawdziwych patriotów nad
    nieprawdziwymi patriotami i co tam sobie jeszcze chcesz, były
    wielokrotnie przeprowadzane.
    I okazuje się, że ci co głosili (albo co gorsze nadal głoszą) wyższą
    wartość jednych nad innymi nic mądrego nie piszą. Zawsze się to źle
    kończyło dla wszystkich. I dla tych więcej wartych i dla tych mniej.

    Palnąłeś głupotę i tyle.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 127. Data: 2018-04-18 15:25:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-04-18 o 15:23, Kviat pisze:

> [...]
    > wartość jednych nad innymi nic mądrego nie piszą. Zawsze się to źle
    > kończyło dla wszystkich. I dla tych więcej wartych i dla tych mniej.

    Aha, czyli jesteś zaślepionym polityczną poprawnością głupkiem, który
    nawet nie uznaje różnic wynikających z genów. Dyskusja bezcelowa.

    --
    Liwiusz

  • 128. Data: 2018-04-18 15:41:58
    Od: z <...@...pl>

    Ja pod pojęciem MY rozumiem Polaków czyli ten lepszy sort ;-)

  • 129. Data: 2018-04-18 17:13:16
    Od: Kviat

    W dniu 2018-04-18 o 15:25, Liwiusz pisze:

    > Aha, czyli jesteś zaślepionym polityczną poprawnością głupkiem, który
    > nawet nie uznaje różnic wynikających z genów.

    Dobrze się czujesz?
    Jakim cudem wywnioskowałeś, że nie uznaję różnic wynikających z genów?
    Zaskoczę cię, nie uważam, że rudzi są bardziej/mniej wartościowi od
    blondynów, ale to nie znaczy, że nie uznaję, że się różnią genetycznie.

    > Dyskusja bezcelowa.

    Próbujesz głosić jakieś z dupy wzięte i przeterminowane teorie o
    wyższości jednych genów nad innymi i dziwisz się, że dyskusja jest
    bezcelowa?
    Zahibernowany byłeś? Do szkoły nie chodziłeś?
    Zwolennik dyktatury, kulson jego mać...

    Nie pozdrawiam
    Piotr

  • 130. Data: 2018-04-18 17:25:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-04-18 o 17:13, Kviat pisze:

    > Dobrze się czujesz?
    > Jakim cudem wywnioskowałeś, że nie uznaję różnic wynikających z genów?

    "wyższej wartości białych nad czarnymi [...] mężczyzn nad kobietami"

    Można się spierać kto jest nad kim, i w czym, ale z definicji jakieś
    różnice wynikające choćby z posiadanej puli genów są. A akurat różnica
    płci, czy różnica miedzy rasami, dokładnie wynika z posiadanych genów.

    > Zaskoczę cię, nie uważam, że rudzi są bardziej/mniej wartościowi od
    > blondynów, ale to nie znaczy, że nie uznaję, że się różnią genetycznie.

    Ale w czym mieliby być rudzi bardziej wartościowi? Być może w czymś są,
    być może są bardziej odporni na jakąś chorobę. Ty się tego nie dowiesz,
    bo wierzysz w gusła o równości.

    --
    Liwiusz