    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Date: Wed, 18 Apr 2018 12:08:46 +0200
    <pb48u5$it8$1@node1.news.atman.pl> <pb492o$2ft$1@node2.news.atman.pl>
    <pb49o0$3d8$1@node2.news.atman.pl> <pb4bju$56v$1@node2.news.atman.pl>
    <pb4bo9$lk9$1@node1.news.atman.pl> <pb4g71$94e$2@node2.news.atman.pl>
    <pb4h51$a7n$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@4...com>
    <pb50c9$9nd$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@4...com>
    <pb6qte$eap$1@node2.news.atman.pl>
    <5ad71753$0$691$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2018-04-18 o 12:00, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > raczej za niepracujace ... chyba, ze sie sprytnie zarejestrowaly na
    > bezrobocie.

    > Kuriozalna ... ale tak by sie liczylo :-)
    >
    > Jak sobie sam dom budujesz, to PKB nie ma, jak wezmiesz nadgodziny aby
    > zaplacic murazowi - to jest wzrost podwojny :-)

    Tak jest, ale to, że ludzie sobie sami by domy budowali (czyli nie dość,
    że byliby bezrobotni, to jeszcze upadliby deweloperzy) byłoby uznane za
    jakąś katastrofę gospodarczą, tymczasem rzeczywistość byłaby zgoła inna.

    Podobnie jak wszelkiej maści lewactwo użalające się nad tym, że "kobiety
    nie pracują", że "nie ma żłobków" itp. dyrdymały. Od tego już krótka
    droga do tego, aby niepracującą zawodowo matkę wychowującą dzieci uznać
    za społecznego szkodnika.

    --
    Liwiusz