    Subject: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <pb48u5$it8$1@node1.news.atman.pl> <pb492o$2ft$1@node2.news.atman.pl>
    <pb49o0$3d8$1@node2.news.atman.pl>
    <5ad5b364$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
    <pb4d3v$6eg$1@node2.news.atman.pl>
    <5ad5ca48$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    <pb4ifk$rrf$1@node1.news.atman.pl>
    <5ad5d5a1$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <pb4kv3$dv9$1@node2.news.atman.pl> <pb4l8q$umg$1@node1.news.atman.pl>
    <pb4lu6$end$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@m...nat.stargardszczecinski.vectranet.pl>
    <pb6p27$cia$2@node2.news.atman.pl>
    <5ad746e8$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <pb7h0j$3uo$1@node2.news.atman.pl>
    From: Kviat
    Date: Wed, 18 Apr 2018 17:13:16 +0200

    W dniu 2018-04-18 o 15:25, Liwiusz pisze:

    > Aha, czyli jesteś zaślepionym polityczną poprawnością głupkiem, który
    > nawet nie uznaje różnic wynikających z genów.

    Dobrze się czujesz?
    Jakim cudem wywnioskowałeś, że nie uznaję różnic wynikających z genów?
    Zaskoczę cię, nie uważam, że rudzi są bardziej/mniej wartościowi od
    blondynów, ale to nie znaczy, że nie uznaję, że się różnią genetycznie.

    > Dyskusja bezcelowa.

    Próbujesz głosić jakieś z dupy wzięte i przeterminowane teorie o
    wyższości jednych genów nad innymi i dziwisz się, że dyskusja jest
    bezcelowa?
    Zahibernowany byłeś? Do szkoły nie chodziłeś?
    Zwolennik dyktatury, kulson jego mać...

    Nie pozdrawiam
    Piotr