  • 101. Data: 2018-04-17 21:31:31
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 11:52, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > mając naście lat masz już czasami poglądy polityczne. powiem tak, mając
    > te 13-17 lat miałem inne poglądy niż moi rodzice, a to oni podejmowaliby
    > za mnie. Spłycanie to do tego, że ma ktos inne poglądy na wychowanie,
    > jest pustym retorycznym postulatem...

    A co podpowie rodzicom 1 latek czy 2 latek :-)

    --
    animka

  • 102. Data: 2018-04-17 21:47:00
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 09:36, Wojtek pisze:

    > Niekoniecznie na Gowina. Można zagłosować na każdego.
    >
    > Ten pomysł jest ciekawy. W końcu dzieci też są obywatelami. Ich
    > opiekunami prawnymi są rodzice. Więc dlaczego nie?

    A co z zamrożonymi zarodkami? Tymi od in vitro tak bronionymi przez
    przygłupiego Gowina? Ordynator ma za nie glosować?

    --
    Sonn

  • 103. Data: 2018-04-17 21:47:04
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 13:26, Wojtek pisze:

    > Podejmowane, przez rodziców, decyzje w sprawie zdrowia, edukacji,
    > żywienia itd dzieci mają wpływ na przyszłość dzieci. Więc co
    > proponujesz? By rodzice nie podejmowali takich decyzji?

    Tak btw: Do Szkła Kontaktowego na TVN24 ktos wysłał fajnego sms-a:
    "Teraz w windach czteropiętrowych bloków będą dawali seniorkom w ciąży
    darmowe leki."

    --
    animka

  • 104. Data: 2018-04-17 21:49:33
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 13:28, Kviat pisze:
    > ie daje, że nauka nic nie daje, że lepiej żyć z socjalu...

    > Czyli i lekarze powinni mieć większą ilość głosów. Np. tyle ile
    > uratowali ludzi. Przecież społeczeństwo nie może funkcjonować bez ludzi.
    > Same dzieci sobie nie poradzą.
    > I ci, co dokonują zabiegów in-vitro, chociaż sami dzieci nie mają, to
    > przecież rozmnażają ludzi. Ile takich udanych zabiegów może
    > przeprowadzić rocznie taki lekarz? 100? 300? Po 10 latach pracy powinien
    > dysponować 1000-3000 głosów! Bez niego te dzieci by się nie urodziły
    > przecież.

    A gdzie KLAUZULA SUMIENIA u tego lekarza? Przecież to przestępstwo jest.

    --
    animka

  • 105. Data: 2018-04-17 21:57:29
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 17.04.2018 o 13:31 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    [...]>
    > statystycznie dla społeczeństwa więcej warci są [wielodzietni - dop.
    > mój] rodzicie niż
    > "wolne ptaki" i tym podobne byki.

    Bzdura.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 106. Data: 2018-04-17 21:57:54
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 13:34, Wojtek pisze:

    > Ile kobiet rodziło dzieci tylko dlatego, że tak kazał PiS?
    > Przypomnij mi ten akt prawny w którym jest nakaz rodzenia dzieci (nakaz
    > wydany przez PiS - ma się rozumieć). Mam nadzieję, że od tego nakazu
    > jest jakiś tryb odwoławczy.

    Nakaz to nie tylko nawoływanie, apele: rodźcie, rodźcie. Mnie to si
    kojarzy z jakąś sektą czy coś w tym rodzaju. W mordę! Komuna powraca!
    Urodzić dla zabrania. Obejrzyj sobie ostatni Program dla Reportera.
    Lidia Staroń straciła z nerw głos.

    --
    animka

  • 107. Data: 2018-04-17 22:00:05
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 13:42, Wojtek pisze:

    > Bezdzietni rodzice mogą urodzić/adoptować dzieci - czyli wziąć na siebie
    > obowiązek utrzymania i wychowania dzieci - i też będą mogli dać więcej
    > czadu przy wyborach.

    Bezdzietni rodzice, którzy nie chcą dzieci nie zrobią niestety dobrze
    pani Szydło.

    --
    animka

  • 108. Data: 2018-04-17 22:03:53
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 14:00, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Najciekawiej jest, gdy o tym, jak to można adoptować dzieci w Polsce
    > wypowiadają się osoby, które nigdy nie brały udziału w takiej operacji.
    >
    > Inna rzecz, że to nadal uważam za głupie, ponieważ daje on przywileje
    > osobom do tego niekoniecznie predysponowanym.

    Nie ma co już maglować tego tematu bo ta sprawa już spadła z piedestału.
    Czyli nic z tego- jakby ktoś rozpaczał.

    --
    animka

  • 109. Data: 2018-04-18 07:17:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-04-17 o 22:00, Animka pisze:
    > Bezdzietni rodzice, którzy nie chcą dzieci nie zrobią niestety dobrze
    > pani Szydło.

    Animko!

    Ty chyba tego nie napisałaś.

    Taka nagła radykalizacja?

    Ty znasz się na wszystkich sprawach przyziemnych i potrafisz o wszystkim
    napisać i się wypowiedzieć wtrącając przypadki z życia własnego...

    Ale takie przytyki to nie w Twoim stylu.

    Zmień dostawcę/pracodawcę :-)

  • 110. Data: 2018-04-18 07:45:25

    Tue, 17 Apr 2018 16:29:26 +0200, w <pb50c9$9nd$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Bezrobotna matka to oksymoron - w końcu każda z tych matek pracuje
    > wychowując swoje dzieci. A że dodatkowo nie pracuje dla kogoś obcego, to
    > raczej dobrze dla tych dzieci.

    Więc w ogóle nie ma bezrobotnych -- każdy z reguły sprząta, odkurza itd.