  • 221. Data: 2011-03-31 14:11:24
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku Wojciech Bancer napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > On 2011-03-31, Maciek <m...@e...one.nospam.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > I Wawel też w każdej gminie jest.
    > A mimo to wycieczki na zwiedzanie Krakowa są organizowane. *Magia*. :)
    Sprawdź w prawdziwym świecie ile. Ile tych wycieczek szkolnych na Wawel z
    jednego zadupia na Pomorzu, no i jaki jeszcze mają potencjał wycieczkowy,
    że by obskoczyć baobaby, lamy, filharmonie, teatry i takie tam...
    No i ilu uczniów z klasy jedzie na każdą z tych wycieczek.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 222. Data: 2011-03-31 15:26:07
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > pewnie nie, bo nawet by nie wystarczyło, strasznie wolno rosną france
    > ;) ale o co innego chodziło

    Pomyślmy, że każdy może sobie kupić nasiona i wyhodować? No niby tak.
    Tylko musieliby kilka lat wcześniej uprzedzić ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 223. Data: 2011-03-31 15:49:09
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku Wojciech Bancer napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > On 2011-03-31, Maciek <m...@e...one.nospam.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Wiem. Ale nigdzie nie twierdziłem, że szkoły działają idealnie.

    > No i ilu z nich potem zostaje bezrobotnymi magistrami, z wielce
    > wygórowanymi żądaniami finansowymi i zerową wiedzą praktyczną. Ich wybór.
    Sądzę, że żaden.
    Bezrobotnymi magistrami zostają ci, którzy obskakują wszystkie wycieczki.
    Rodzice mają kasę.

  • 224. Data: 2011-03-31 16:42:43
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-31, Maciek <m...@e...one.nospam.pl> wrote:

    [...]

> [...]

    No i ilu z nich potem zostaje bezrobotnymi magistrami, z wielce wygórowanymi
    żądaniami finansowymi i zerową wiedzą praktyczną. Ich wybór.

    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 225. Data: 2011-03-31 16:46:45
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-31, KRZYZAK <k...@g...com> wrote:

    [...]

    > Wlasnie tym mniej minie im bardziej zacznie sie promowac rozwiazania
    > nie tylko jedynie sluszne.

    Znaczy postulujesz równoległe istnienie XHTML, MSHTML, Apple HTML, Nescape HTML,
    Mozilla HTML, Jasia HTML itd w imię konkurencji? BTDTGTTS. I kasa jaka poszła
    na developement "uniwersalnych" i pasujących do wszystkiego rozwiązań też jest
    niebagatelna. Dziękuję, postoję.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 226. Data: 2011-03-31 16:55:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-31, Maciek <m...@e...one.nospam.pl> wrote:

    [...]

    > Sądzę, że żaden.
    > Bezrobotnymi magistrami zostają ci, którzy obskakują wszystkie wycieczki.
    > Rodzice mają kasę.

    To mówisz, że te 25-40% bezrobotnych absolwentów, to z tych bogatych rodzin
    gdzie rodzice mają kasę? No, no, to zajebiście mamy. Skąd te narzekanie,
    że na Worda nie stać, skoro co 3, czy co 4 uczeń powinien mieć siano na
    Worda bez problemów.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 227. Data: 2011-03-31 17:14:27
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

> [...]

    > rodzin gdzie rodzice mają kasę? No, no, to zajebiście mamy. Skąd te
    > narzekanie, że na Worda nie stać, skoro co 3, czy co 4 uczeń powinien mieć
    Szkoda kasy na worda skoro można go spiracić. Im kto bogatszy, tym
    niechętniej placi za oprogramowanie.
    :P

  • 228. Data: 2011-04-01 07:49:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Tylko musieliby kilka lat wcześniej uprzedzić ;-)

    aż tak wolno nie rosną, no ale do pierwszych listków to kilka tygodni
    wcześniej na pewno :)

  • 229. Data: 2011-04-02 15:40:56
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > Jajco, a nie odtworzy. To raz.
    > Niekoniecznie szkoła będzie miała wersję 2007/10

    Mój Word 2003 potraktowany łatką pobraną z M$ otwiera odt.
    Do mojej firmy jednak niektórzy przysyłają kosztorysy w postaci pliku z Normy
    oraz rysunki z Autocada naiwnie uważając, że każdy ma te nie tanie przecież
    programy.

    A w sprawie tematu: uważam, że jeśli wymaganie formatu doc
    przez nauczyciela nie miało zmusić do użycia Worda (bo na przykład był
    to sprawdzian umiejętności korzystania ze specyficznych funkcji Worda),
    to uczeń powinien wyeksportować to do formatu doc, obojętnie jakim edytorem
    wykonał ten tekst.

    Podobnie jak na "malunkach" - pani zadawała rysunek do wykonania na papierze z
    bloku rysunkowego,
    to dzieci nie przynosiły rysunku na toaletowym.

    Ale uważam też, że mądry nauczyciel przyjąłby pracę w innym formacie
    lub w formie wydruku, a potem "wnikliwie" zająłby się jej sprawdzeniem.
    Walka z nauczycielem przynosi szkodę procesowi edukacji ucznia.

    Pozdrawiam
    Feromon

  • 230. Data: 2011-04-02 17:34:58
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Mój Word 2003 potraktowany łatką pobraną z M$ otwiera odt.

    Ups, pomyłka. Autosugestia... Otwiera docx po tej łatce.

    Feromon