  • 231. Data: 2011-04-02 20:34:41
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 00:13:04 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > A Worda za około 400zł i to bodajże nawet na 3 stanowiska.

    O kurteczka! Jak tanio! Lece kupic ze 3 sztuki..
    Bede mogl wreszcie napisac list do cioci:)

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 232. Data: 2011-04-02 20:37:38
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2011 08:48:54 +0200, szerszen napisał(a):

    > tylko zdaje się że nie rozumiesz, że nauczyciel nie chce uczy każdej
    > alternatywy dla office'a, tylko office'a, bo w przyszłej pracy to w 9
    > przypadkach na 10, uczeń na niego trafi,

    To wtedy pracodawca przeszkoli go w narzedziu, ktore stosuje. W kilka dni.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 233. Data: 2011-04-02 20:45:36
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 00:08:59 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > W ogóle jakim prawem można cokolwiek wymagać

    No wlasnie - jakim?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 234. Data: 2011-04-02 20:49:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.04.2011 19:34, Feromon pisze:

    > Ups, pomyłka. Autosugestia... Otwiera docx po tej łatce.

    jesteś pewny? Skąd masz taką łatkę? Bo ja tylko takie znalazłem, że
    przerabiały w locie do RTF i takiego RTFa podawały staremu officowi. W
    efekcie oczywiście sporo się gubiło.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 235. Data: 2011-04-03 03:43:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Przemysław Adam Śmiejek

    > Po pierwsze: W znakomitej większości chodzi o samouków, bo mało jeszcze
    > jest pracowników, którzy szkołę średnią kończyli w XXI wieku.

    Chyba w szkolnictwie. ;-)

    > Po drugie: Ten twój kompleks wobec nauczycieli nie rokuje nadziei na
    > leczenie? Z czego on wynika? Zwykła zazdrość, czy jakieś bardziej
    > traumatyczne zdarzenie typu ,,moja dziewczyna mnie rzuciła dla
    > nauczyciela''?

    Nauczyciele to w większości debile, którzy nie potrafili poznać jakiejś
    dziedziny na tyle dobrze, żeby stworzyć coś sensownego, więc "nauczają"
    tego, co sami z wielkim trudem wkuli. A przy tym, choć generalnie gówno
    wiedzą, mają się za bóg wie jakich ekspertów.

  • 236. Data: 2011-04-03 03:47:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Przemysław Adam Śmiejek

    > No jasne, wszystko zależy od potrzeb. Ja sam od 10 lat nie używam MSO,
    > bo mi żal tych 800zł, a wymagania mam minimalne. Ale wiem, że OOo to
    > toporny produkt. A do tego znam przypadki jakie opisujesz wyżej, które i
    > tak odmówiły pracy z OOo i i tak kupowano im MSO, choć nawet ja uważam,
    > że wystarczy im OOo, a nawet AbiWord czy w sumie nawet czasami Write
    > (tym razem ten Write z Windowsa).

    To są przypadki debili, bo trudno innymi słowy określić człowieka, który
    nie jest w stanie poznać podstaw edycji tekstu, które w dodatku w
    przypadku Writera są bardzo zbliżone do Worda. Taki ktoś to po prostu
    dureń, który czuje się oszołomiony, gdy ikonka wygląda inaczej i znajdzie
    się trzy centymetry w lewo.

  • 237. Data: 2011-04-03 03:49:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Mark

    > ROTFL.
    > Chyba nie ogarniasz czym sie rozni PDF od DOCa.
    >
    > Ale prosze bardzo, wyslij komus PDF-a jako *edytowalny* dokument,
    > ciekawe czy bedzie potrafil go ugryzc. Przekonasz sie jaki to standard.
    > Nie wspominajac juz o tym ze jesli dokument zawieral cos wiecej niz
    > prosty tekst, i zostal zapisany w PDF, to nawet przyzwoite, *drogie*
    > narzedzia niewiele z nim zrobia.

    A kto mówi o edycji? Najczęściej możliwość edycji jest raczej
    niepożądana. Jeśli nad dokumentem pracują różne osoby, to można się
    umówić, w czym ma być.

  • 238. Data: 2011-04-03 03:49:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Misiek

    > PDF jest standardowym rozszerzeniem dokumentow z edytora tekstu? Hmmm
    > ciekawostka - podaj jakies wiarygodne zrodlo.

    A tak właściwie to o co Ci chodzi?

  • 239. Data: 2011-04-03 03:50:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Wojciech Bancer

    > O. Już się fanboje aktywizują ze świętym oburzeniem. :)

    Że się zaktywizowałeś widzę, ale świętego oburzenia na razie nie
    dostrzegam...

  • 240. Data: 2011-04-03 03:51:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Wojciech Bancer

    > Znaczy postulujesz równoległe istnienie XHTML, MSHTML, Apple HTML,
    > Nescape HTML, Mozilla HTML, Jasia HTML itd w imię konkurencji? BTDTGTTS.
    > I kasa jaka poszła na developement "uniwersalnych" i pasujących do
    > wszystkiego rozwiązań też jest niebagatelna. Dziękuję, postoję.

    Według Ciebie to analogia do Worda i Writera? Nie kompromituj się...