  • 1. Data: 2011-03-28 18:19:43
    Temat: przetrzymywanie dyplomu przez AWF bez zgody
    Od: "Gocha" <k...@o...pl>

    Proszę o pomoc prawną /jaki paragraf/-AWF nie chce wydać dyplomu ani
    zaświadczenia z ukończenia i zdania egzaminu na II ST trenerski w piłce nożnej.
    Mam ukończone studia na w/w uczelni ,ale nie mam zrobionego mgr -dostałam pismo
    z uczelni ,że uprawnienia były w ramach studiów i otrzymuje absolwent .Napisano
    ,że nie ukończyłam studiów ,a ja mam zrobione absolutorium tylko bez mgr/nie
    podeszłam/
    Uprawnienia były robione wprawdzie na uczelni ,ale kończyły się niezleżnym
    egzaminem przed państwową komisją.

    Proszę pomocy jak to jest czy uczelnia może taki dyplom trzymać?

  • 2. Data: 2011-03-28 19:10:25
    Temat: Re: przetrzymywanie dyplomu przez AWF bez zgody
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Gocha" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niezleżnym
    > egzaminem przed państwową komisją.
    >
    > Proszę pomocy jak to jest czy uczelnia może taki dyplom trzymać?

    A nie możesz się do komisji zwrócić o duplikat argumentując, ze oryginał
    zaginął?