  • 1. Data: 2011-03-28 16:48:31
    Temat: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: Swierszcz <n...@w...pl>

    Witam,

    czy nauczyciel w liceum ma prawo zmuszac ucznia do oddania pracy domowej
    napisanej w komercyjnym programie MS WORD?
    Nauczyciel nie chce przyjac pracy wykonanej w darmowym OpenOffice.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-28 16:52:46
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku Swierszcz napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > pracy domowej
    Kluczowe. Jeśli to praca domowa, a nie wykonywana na lekcji.

    > napisanej w komercyjnym programie MS WORD?
    > Nauczyciel nie chce przyjac pracy wykonanej w darmowym OpenOffice.
    Nie ma prawa. Chyba, ze kupił uczniowi pakiet Microsoftu.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 3. Data: 2011-03-28 16:58:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciek wrote:

    > Kluczowe. Jeśli to praca domowa, a nie wykonywana na lekcji.

    > Nie ma prawa. Chyba, ze kupił uczniowi pakiet Microsoftu.

    Albo szkoła udostepnia uczniom pakiety edukacyjne

  • 4. Data: 2011-03-28 17:04:54
    Od: Swierszcz <n...@w...pl>

    W dniu 2011-03-28 18:58, Marek Dyjor pisze:

    > Albo szkoła udostepnia uczniom pakiety edukacyjne

    Szkola nic nie udostepnia. Jest to jakis tam projekt, nie zwiazany z
    praca na lekcji w MS WORD.
    Przejde sie jutro do dyrektora, sprobuje to wyjasnic.

  • 5. Data: 2011-03-28 17:09:00
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 28-03-2011 18:48, Swierszcz pisze:
    > Witam,
    >
    > czy nauczyciel w liceum ma prawo zmuszac ucznia do oddania pracy domowej
    > napisanej w komercyjnym programie MS WORD?
    > Nauczyciel nie chce przyjac pracy wykonanej w darmowym OpenOffice.

    A OO nie zapisze w formacie .doc?

    --
    .B:artek.

  • 6. Data: 2011-03-28 17:10:46
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > czy nauczyciel w liceum ma prawo zmuszac ucznia do oddania pracy domowej
    > napisanej w komercyjnym programie MS WORD?
    > Nauczyciel nie chce przyjac pracy wykonanej w darmowym OpenOffice.

    Mysle, ze nie moze. U nas za czasow licealnych byla podobna akcja - prosze
    oddac tekst zapisany w Word (byly to jeszcze czasy gdzie Office kosztowal
    jakies 2 tysiace), ale na uwage, ze nie mam Office zaproponowal OpenOffice.

    Dysiek

  • 7. Data: 2011-03-28 17:11:46
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Swierszcz" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > czy nauczyciel w liceum ma prawo zmuszac ucznia do oddania pracy domowej
    > napisanej w komercyjnym programie MS WORD?
    > Nauczyciel nie chce przyjac pracy wykonanej w darmowym OpenOffice.

    A co za problem w Open Office zapisać sobie wynik w formacie doc?
    Może nauczyciel ma problem z otwarciem takiej pracy? Przecie Word nie
    otworzy pliku .odt.

    dK

  • 8. Data: 2011-03-28 17:11:53
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-03-28 18:48, Swierszcz wrote:
    > Witam,
    >
    > czy nauczyciel w liceum ma prawo zmuszac ucznia do oddania pracy domowej
    > napisanej w komercyjnym programie MS WORD?
    > Nauczyciel nie chce przyjac pracy wykonanej w darmowym OpenOffice.

    save as ... microsoft word?

    Otwieranie/wysyłanie dokumentów w formacie microsftu jest bardzo ważną
    umiejętnością. Nawet w darmowym oprogramowaniu.

    gacek

  • 9. Data: 2011-03-28 17:16:58
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 28-03-2011 19:11, dK pisze:
    > Może nauczyciel ma problem z otwarciem takiej pracy? Przecie Word nie
    > otworzy pliku .odt.

    Otworzy, na pewno Word 2007 i 2010.

    --
    .B:artek.

  • 10. Data: 2011-03-28 17:22:06
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Swierszcz" napisał w wiadomości grup
    > czy nauczyciel w liceum ma prawo zmuszac ucznia do oddania pracy domowej
    > napisanej w komercyjnym programie MS WORD?
    > Nauczyciel nie chce przyjac pracy wykonanej w darmowym OpenOffice.

    Zapisać jako pdf.