  • 301. Data: 2011-04-10 19:26:14
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Dyskusja NIE JEST o tym, czy szkoła ma i może WYMAGAĆ,
    > tylko czy może wymagać WYDATKÓW.

    No więc lekcje WF też zlikwidujemy, bo wymaga stroju do ćwiczeń.

    Poza tym, nie wymaga wydatków, tylko pogłówkowania. Nie masz
    komputera,poproś kolegę o udostępnienie. Zadanie zrobione, a jeszcze cel
    socjalny osiągnięty.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 302. Data: 2011-04-11 06:42:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:inn4sn$f99$...@n...onet.pl...

    > wersji językowej może mieć znaczenie. Dlatego istotniejsze jest poznanie
    > tego, co chcesz znaleźć niż gdzie to znaleźć w danym narzędziu.

    ale to nawet w wordzie zajmie zielonemu więcej niż trzy dni, bo przy takim
    założeniu jak krzyżak zrobił, to śmiało mogę założyć, że znam każdy edytor
    tekstu, program do obróbki grafiki wektorowej czy bitmapowej jaki powstał

  • 303. Data: 2011-04-13 15:22:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 10 Apr 2011, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No to przerażające, że nie dość, że MUSZĘ tam posłać dziecko, że
    > zabierają mi kasę na utrzymanie to jeszcze musi to być kiła, mogiła
    > i dno...

    Nie, to już dodałeś od siebie.
    Nie znam przepisu zabraniającego szkole mieć komputery
    i udostępniać je uczniom (przypominam: mowa WYŁACZNIE
    o konkretnym przypadku "żądania przez szkołę", przy
    którym NIE było mowy o udostępnieniu).

    pzdr, Gotfryd

  • 304. Data: 2011-04-13 15:28:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 10 Apr 2011, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No więc lekcje WF też zlikwidujemy, bo wymaga stroju do ćwiczeń.

    Dasz głowę za to, że nie ma *przepisu* iż od ucznia można wymagać
    stroju do ćwiczeń? *Przepisu*, nie czyjegoś "zarządzenia".
    Bo ja co prawda nie znam, ale "w szkolnictwie" nie siedzę.
    Niemniej z tego co mi wychodzi np. przy podatkach, wynika że
    na bardzo wiele takich pozornie kuriozalnych przypadków
    przepisy *SĄ*.
    Pamiętasz może sławne dyskusje (a raczej: sławne argumenty)
    w dyskusjach nt. "nieodpłatnych świadczeń", w których co
    poniektórzy z chęci zabłyśnięcia (jak sądzę) rzucali przykładem
    kanapek przygotowywanych dzieciom do szkoły?
    Oni tylko nie wiedzieli, że "na to jest przepis" (skutkujący
    zwolnieniem od podatku, a że dzieje się to pośrednio i to
    w sposób który np. dla podatku VAT by nie zadziałał to już
    inna sprawa).

    > Poza tym, nie wymaga wydatków, tylko pogłówkowania. Nie masz
    > komputera,poproś kolegę o udostępnienie.

    To już Ci chyba ktoś skomentował.

    pzdr, Gotfryd

  • 305. Data: 2011-04-15 15:43:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Wojciech Bancer

    > Ja zacząłem? O fanbojstwo! Może przejdź się trochę wyżej w wątek i
    > zobacz kto wytaczał argument typu "nie masz pojęcia".

    To stwierdzenie faktu, a nie argument. :-)

  • 306. Data: 2011-04-15 16:49:50
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-04-15, to <t...@a...xyz> wrote:

    [...]

    > To stwierdzenie faktu, a nie argument. :-)

    Ok. Zanotowałem, że dla Ciebie jedna z większych firm farmaceutycznych
    na świecie to jest firemka albo sufit. Jeszcze jakieś ciekawe fakty
    chcesz serwować? Fajny ten Twój świat, nie powiem. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl