  • 11. Data: 2022-03-23 23:25:03
    Temat: Re: Misza dostanie dolary
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-03-23 o 13:27, Olin pisze:

    > Pewnie jeszcze wyżera polskim pacjentom w szpitalu z talerza i dlatego
    > schudłaś.

    A niech sobie zje wszystko :-)
    Wolalabym zjeść w domu same ziemniaki ugotowane czy frytki niż to oplute
    i rozgrzebane świństwo.
    Do bufetu po operacji nie byłam w stanie iść bo to daleko i zresztą tam
    nic konkretnego nie było. Nie miałam takiego apetytu ani sił to i
    rodziny nie prosiłam o przywiezienie czegoś. Pomyślałam sobie, że
    jeszcze parę dni i będę w domu :-)

    --
    animka

  • 12. Data: 2022-03-23 23:26:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Pewnie jeszcze wyżera polskim pacjentom w szpitalu z talerza i dlatego
    > schudłaś.

    Nie złość się na mnie. Ja tak Ciebie przecież lubię.

    --
    animka

  • 13. Data: 2022-03-23 23:29:51
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-03-23 o 17:50, Wiesiaczek pisze:
> [...]
    -rosja/aktualnosci/news-rosyjski-zolnierz-poddal-sie
    -otrzyma-10-tys-dolarow-i-ukrain,nId,5910183

    > Tak właśnie obstawiam.
    > Białorusini nie mieli motywu.
    >
    > Dlatego ten "sprzedawca czołgów" też chyba długo nie pociągnie.

    Niech nie wraca do Rosji, bo tam czeka pewnie na niego stryczek.

    --
    animka

  • 14. Data: 2022-03-24 10:01:44
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Dlatego ten "sprzedawca czołgów" też chyba długo nie pociągnie.

    Tak dla jasności to wspomnę, że Wiesiaczek to kremlowski piesek wychwalający
    Putina i Białoruś na innych grupach.
    No i PRL oczywiście.

    Tak że ostrożnie, kijem, bo można się zarazić.

  • 15. Data: 2022-03-24 10:02:34
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Ty jesteś pierdolnięta czy byłaś na szkoleniach z ONUCAMI?

    Pytanie z gatunku retorycznych.

  • 16. Data: 2022-03-24 10:29:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-23-marca-2022 o 06:13, Wiesiaczek pisze:
    > No i jeszcze dostanie czapę.

    Przypomnij może kto z ruskich przywódców umarł śmiercią naturalną ;-)

  • 17. Data: 2022-03-24 10:46:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 24 Mar 2022 10:29:54 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Przypomnij może kto z ruskich przywódców umarł śmiercią naturalną

    Umarł, nie umarł, a tymczasem minister obrony Rosji Siergiej Szojgu nie
    pojawił się publicznie od 11 marca, zaś tego samego dnia po raz ostatni
    widziany był także szef Sztabu Generalnego Rosji Walerij Gierasimow.

    https://wyborcza.pl/7,75399,28255704,dziennikarze-sz
    ukaja-siergieja-szojgu-nie-pokazywal-sie-publicznie.
    html

    Znaczy się, chyba wkroczyli w fazę szukania winnych swych oszałamiających
    sukcesów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 18. Data: 2022-03-24 11:23:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Mar 2022 10:29:54 +0100, _Master_ wrote:

    > Przypomnij może kto z ruskich przywódców umarł śmiercią naturalną ;-)

    Wszyscy z wyjatkiem Berii.

    Tylko ... czemu nikt nie jest pewny :-)

    J.

  • 19. Data: 2022-03-24 14:34:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Mar 2022 10:22:12 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    -rosja/aktualnosci/news-rosyjski-zolnierz-poddal-sie
    -otrzyma-10-tys-dolarow-i-ukrain,nId,5910183

    > Jak to nie mieli? Utrzymywać darmozjada i zdrajcę - który, jako znany zdrajca, może
    zdradzić po raz kolejny - a nie utrzymywać go, to razem dwa utrzymania więcej w
    kieszeni.
    > Do tego nie ma sensu zachowywać pozorów, bo sprawa była dęta nieprawdopodobnie i
    nikt się na to nie nabrał,
    > więc kolejne takie numery nic nie dadzą.
    > A tu jeszcze mogłoby się okazać, że zdrajca opowiedziałby całą historię o służbach
    baćki.
    > Więc pozostaje choć tyle, że można próbować zwalić na polskie służby - w co też, co
    widać na załączonym obrazku, uwierzą
    > tylko pożyteczni idioci.

    > A tu akurat się to Ukraińcom bardzo opłaca i bardzo by chcieli kolejne takie deale
    robić.
    > Zapewne więc będą tego "Miszę" chronić jak tylko potrafią przed agentami kacapi.

    Moga go odstawic np do ambasady Szwecji i niech prosi o azyl.

    Moga mu przyznac ukrainskie obywatelstwo, wystawic paszport,
    i niech jedzie do Przemysla i dalej gdzie mu sie uda.

    Moga mu wystawic zaswiadczenie, ze byl w obozie jenieckim, i jeszcze
    wymienic w pierwszej kolejnosci ...

    Od biedy moga pozwolic zamieszkac na Ukrainie - moze mu sie spodoba,
    moze Ukraina bedzie piekna i bogata ...

    J.

  • 20. Data: 2022-03-26 13:18:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>