  • 1. Data: 2022-03-17 12:25:51
    Temat: Odpowiedzialnośc za wypełnienie deklaracji
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    Czy jeśli wypełniam komuś deklarację:
    https://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/77B43573-ADB6-4
    158-B3EC-10D75936E3C6/1316974/DN18.pdf

    sąsiadce, czy pracodawcy, to ponoszę za to odpowiedzialnośc, jeśli
    wypełnię coś nie tak ?
    W dziale F wychodzi na to, że tak.
    OŚWIADCZENIE OSOBY SPORZĄDZAJĄCEJ DEKLARACJĘ.
    Oświadczam, że są mi znane przepisy Kodeksu karnego skarbowego o
    odpowiedzialności za podanie danych niezgodnych z rzeczywistością

    W nowej deklaracji nie ma żadnego pouczenia
    https://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/00162502/kzawjh
    hdbrnxqtfipamvekpfpzcwnflq/DN1Deklaracjanapodatekodn
    ieruchomo%C5%9Bciformularznieedytowalny.pdf

  • 2. Data: 2022-03-17 14:41:26
    Temat: Re: Odpowiedzialnośc za wypełnienie deklaracji
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.03.2022 o 12:25, Monika Głowacka pisze:
    > Czy jeśli wypełniam komuś deklarację (...) sąsiadce, czy pracodawcy, to
    > ponoszę za to odpowiedzialność, jeśli wypełnię coś nie tak ?

    Jeśli celowo ją źle wypełnisz, to tak.

    --
    Robert Tomasik