  • 1. Data: 2022-03-17 08:18:05
    Temat: Czy PRAWA Olimpijskie zostały złamane? [Ekspert (Putin) o "podeptaniu zasad"]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://sport.interia.pl/inne/news-wladimir-putin-za
    sady-olimpijskie-zostaly-podeptane,nId,5897112
    ?
    > [...] Niedługo po tym, jak Rosja zaatakowała Ukrainę, Międzynarodowy Komitet
    > Olimpijski wydał specjalną instrukcję, w efekcie której liczne związki
    > sportowe zaczęły wykluczać sportowców "Sbornej" z międzynarodowej
    > rywalizacji. Obecnie tylko w nielicznych przypadkach mogą oni walczyć,
    > choć pod neutralną flagą. [...]
    > "Nawet zasady olimpijskie zostały podeptane. Nie wahano się, by
    > rozliczyć się nawet z paraolimpijczykami" - powiedział, odwołując się
    > do wykluczenia sportowców "Sbornej" i Białorusi z udziału w igrzyskach
    > paraolimpijskich. [...]

    <ironia> Ktoś się ośmieli nie nazwać Putina doświadczonym ekspertem od
    deptania zasad>? </ironia>

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2022-03-17 14:36:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 17 marca 2022 o 08:18:18 UTC+1 A. Filip napisał(a):
> [...]
    > ?
    >
    > <ironia> Ktoś się ośmieli nie nazwać Putina doświadczonym ekspertem od

    Czekamy na stającego w obronie kalek wiesiaczka.
    Oj, gdyby MKOl odebrał jeszcze ruskim medale za "zwykłą" olimpiadę w Pekinie...

    Hmm swoją drogą fiutin swoimi pomysłami otworzył drogę wielu młodym chłopakom na
    paraolimpiadę (choć więcej z nich póki co trafia prosto na Olimp, czy też do
    Hadesu...).

  • 3. Data: 2022-03-17 14:53:42
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    paraolimpiadę (choć więcej z nich póki co trafia prosto na Olimp, czy też do

    Fiutin uważa się za coś więcej niż króla.Jego ochroniarz wchodza za nim
    do toaety i zabierają jego kał do badania. Obrzydliwość.

    --
    animka

  • 4. Data: 2022-03-17 15:12:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 17 marca 2022 o 14:54:28 UTC+1 Animka napisał(a):

    > Fiutin uważa się za coś więcej niż króla.Jego ochroniarz wchodza za nim
    > do toaety i zabierają jego kał do badania. Obrzydliwość.

    "Za nim" czy "z nim"?

    Skoro w klimatach olimpijskich jesteśmy,
    to sportowcy w każdej chwili muszą być gotowi na to, że przyjdzie ktoś z WADA i każe
    im
    nalać do kubeczka - i to nie tak, że da kubeczek, o nie, wchodzi ze sportowcem do
    kabiny
    i sam ten kubeczek mu przy przyrodzeniu męskim lub damskim (a bywa, że przy damskim
    trzyma
    ktoś z przyrodzeniem męskim, a zaprotestować nie możesz, bo dyskwalifikacja) trzyma.
    I jeszcze masz nalać określoną ilość, nawet jak się nie chce...

    Cóż, ja też w życiu byłem takim ochroniarzem i zabierałem kał małego więcej niż
    królewicza do badania...
    Oj tak, nie mam pojęcia, jak moi rodzice sobie radzili bez mokrych chusteczek i
    pampersów.
    To, że wytrzymali, tłumaczę tym, że byli ode mnie 10 lat młodsi, jak mieli dziecko.
    Pampersa dostali od kogoś jednego - i tak długo trzymali na spacjelną okazję, że w
    końcu z niego wyrosłem
    i nigdy nie był użyty ;)
    Taaa... i taka historia wyczytana - przychodzi kobitka z niemowlakiem na szczepienie,
    a pupsko całe odparzone,
    więc pielęgniarka się pyta, jak często zmienia pampersa.
    I odpowiedź: "używam pampersów "do 8kg", więc zmieniam, jak dziecko razem z pieluchą
    zaczyna ważyć więcej niż 8kg" ;>

  • 5. Data: 2022-03-17 17:11:52
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > "Za nim" czy "z nim"?

    A ciort go tam wie.

> [...]
    trzyma.
    > I jeszcze masz nalać określoną ilość, nawet jak się nie chce...

    To chyba jacyś dewianci zatrudniają się do tej "roboty".

    > Cóż, ja też w życiu byłem takim ochroniarzem i zabierałem kał małego więcej niż
    królewicza do badania...

    Ja też zaniosam kał (biegunkę)swojej królewny do lekarki dziecięcej,
    która niedawno urodziła biźniaków.Grzebała, grzebała, ale nic nie
    wymyśliła.Tam były abo kosmki jelitowe abo nieprzetrawiony banan.
    Dopiero jak moja królewna miała 9 lat pewna świetna lekarka z kliniki
    dermatologicznej rozpoznała celiakię+ duhring (uczulenie na gluten).
    Tyle lat dziecko się męczyło :-( Odziedziczyła po ojcu, który sam nie
    wiedział co mu jest i nigdy na ten temat nie rozmawiał.Jego babka ze
    strony ojca też to miała i była zdziwiona, że ja sporo chleba mogę
    zjeść, bo ona nie może, brzuch po chlebie ja boli.

> [...]
    > Pampersa dostali od kogoś jednego - i tak długo trzymali na spacjelną okazję, że w

    To znaczy, że pampersy już wtedy były w Polsce, czy tyko za granicą?

    --
    animka

  • 6. Data: 2022-03-18 00:28:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-17, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > https://sport.interia.pl/inne/news-wladimir-putin-za
    sady-olimpijskie-zostaly-podeptane,nId,5897112
    > ?

    Powiedział Strażnik Olimpijskich Zasad, którego kraj opracował i wdrażał
    różne systemy dopingu u olimpijskich i innych sportowców.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2022-03-18 05:52:49
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    sady-olimpijskie-zostaly-podeptane,nId,5897112

    > Powiedział Strażnik Olimpijskich Zasad, którego kraj opracował i wdrażał
    > różne systemy dopingu u olimpijskich i innych sportowców.

    Czy ty chociaż przeczytałeś, co to są te zasady olimpijskie?

    Bo wygląda, że piszesz na zasadzie: Nie wiem, ale się wypowiem.

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 8. Data: 2022-03-18 09:07:29
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wiesiaczek <c...@v...pl> pisze:
    sady-olimpijskie-zostaly-podeptane,nId,5897112

    > Czy ty chociaż przeczytałeś, co to są te zasady olimpijskie?
    >
    > Bo wygląda, że piszesz na zasadzie: Nie wiem, ale się wypowiem.

    Widać ma swojskie podejście do sprawiedliwości [A] i nie ma oporów tego
    otwarcie okazać :-)
    Na grupie prawo wypada to nieco maskować albo napisać wprost które
    konkretnie postępki Putina/Rosji to uzasadniają. Czy jest to
    postępowanie w trybie tradycyjnym (opartym na precedensach)
    czy niezwykła/nowa sytuacja ma wymagać _stworzenia precedensu_ .

    Sprawiedliwość jest granatowa ;-)
    [A] https://www.youtube.com/watch?v=eJ5RDxzOfUk

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2022-03-18 11:10:25
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Czy ty chociaż przeczytałeś, co to są te zasady olimpijskie?
    > Bo wygląda, że piszesz na zasadzie: Nie wiem, ale się wypowiem.

    Pewnie takie trolle jak ty uważają, że doping to zasada olimpijska.
    No, w Rosji na pewno.
    Idź trollować gdzie indziej.

  • 10. Data: 2022-03-18 11:58:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 18 Mar 2022 05:52:49 +0100, kapcapska onuca wzór Wiesiaczek
    napisała:

    > Czy ty chociaż przeczytałeś, co to są te zasady olimpijskie?

    Hail Fiutin!

    Wyglądasz na znawcę, więc na pewno wyciemnisz, czy podmienianie próbek z
    moczem przed dziurę w ścianie do takich zasad się zalicza.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl