  • 41. Data: 2018-07-17 08:38:40
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Kviat

    W dniu 2018-07-16 o 15:56, Liwiusz pisze:

    > Ostatnio Wałęsie prokuratura umorzyła śledztwo

    Bzdura. Nie umorzyła śledztwa Wałęsie. Umorzyła śledztwo w sprawie
    podrobienia akt przez funkcjonariuszy SB.
    O kontynuacji śledztwa zdecydował sąd w Gdańsku, a nie Wałęsa. Sąd uznał
    jego zażalenie.
    http://www.newsweek.pl/polska/polityka/sb-podrobilo-
    podpis-lecha-walesy-ipn-nie-chcial-tego-badac-teraz-
    nakazal-to-sad,artykuly,421514,1.html

    "Całe uchylone przez sąd postanowienie (IPN - przyp. red.) oparte było o
    ekspertyzę pismoznawczą, która została przyjęta w naszym przekonaniu
    bezkrytycznie. Dowód z badania pisma ręcznego nie jest dowodem naukowym
    tak jak np. dowód z badań genetyczno-sądowych czy daktyloskopijnych. W
    ekspertyzie pismoznawczej jest jednak spory margines subiektywizmu eksperta"

    > z uwagi na fakt, że nie
    > dopatrzyła się faktu fałszowania jego podpisów na tym, co Wałęsa jako
    > Bolek współpracował,

    A sąd w Gdańsku jednak nakazał wznowić śledztwo. Bo jeszcze nie do
    wszystkich sądów się dobrali.
    Więc nie jest dziwne, że prokuratura się nie dopatrzyła. Już nie ma
    niezależnej prokuratury.
    I gdybyś zdawał sobie sprawę jacy ludzie pracują w IPN, to nie dziwiłbyś
    się, że IPN ocenił te dokumenty jako autentyczne. Mają zerową wiarygodność.
    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/169511
    6,1,watpliwosci-w-sprawie-ekspertyzy-pisma-walesy-cz
    y-rzeczywiscie-wydali-ja-grafolodzy.read

    Podpowiem ci tylko, że w tym środowisku (wyznawców pislamskich) ludzie z
    tytułami profesorskimi wierzą w chemtrailse i tacy ludzie są zatrudniani
    nawet na stanowiska ministrów. Środowiska na przykład. Wysmarują ci
    każdą opinię i ekspertyzę jaką chcesz, pod warunkiem, że jest zgodna z
    ich poglądami (i wierzeniami).

    > a ten analfabeta wysmarował tweeta, że umorzenie
    > śledztwa świadczy na jego korzyść.

    Bo świadczy.
    Że niby ta prokuratura taka "niezależna" i łaskawie zgodzili się, że
    kilka dokumentów było "przerobionych" przez SBków.
    "śledztwo zostało umorzone wobec upływu terminu karalności tych czynów".

    Czyli sama prokuratura przyznaje, że "te czyny" były.
    Tylko wyznaniowe media i portale opatrują swoje wpisy na ten temat, że
    "wszystko jasne", "nie ma wątpliwości", a fakty są takie, że SB
    produkowało dokumenty przeciwko Wałęsie.
    http://muzhp.pl/pl/c/1176/grzegorz-majchrzak-klopotl
    iwy-nobel-wladze-prl-wobec-wyroznienia-dla-lecha-wal
    esy

    Dla wyznawców płaskiej Ziemi też wszystko jest jasne i nie mają żadnych
    wątpliwości.

    > Opozycja merytorycznie leży,

    Merytorycznie, to leży pis. A problemem opozycji jest ilość pisowskich
    wyznawców, którzy mają problem z krytycznym i merytorycznym myśleniem.
    Poparcie dla pis jest tylko świadectwem marności umysłowej ich twardego
    elektoratu (to przykre, ze w Polsce mieszka tak dużo przygłupów,
    niewątpliwie przyczyniły się do tego poprzednie rządy wprowadzając do
    szkół religię i którzy przez lata dbali o niski poziom wykształcenia
    społeczeństwa), oraz tumiwisizm tych, którym się wydaje, że ich
    "polityka nie interesuje, więc mam to w dupie i na wybory nie chodzę".

    > a głosują na nią chyba już tylko ci, którym
    > fizycznie zależy na zmianie władzy (tacy twoi co to dostawali na
    > konferencje, a teraz nie dostają i muszą pić i zakąszać za swoje).

    Bo normalnemu człowiekowi powinno zależeć na fizycznej zmianie TEJ
    władzy. Na PO będą głosować ci, co kalkulują, że to jedyna szansa
    (przynajmniej w tej chwili) na odsunięcie szkodników od władzy.
    PO to nie jedyna opozycja, ale wiele osób z którymi rozmawiam deklaruje,
    że będzie głosować na PO nie dlatego, że lubią PO.
    Politycy PO chełpią się dość wysokim poparciem, ale to poparcie jest
    złudne. Po prostu nie ma sensu głosować na mniejsze opozycje, bo w tej
    chwili stawka jest zbyt wysoka żeby bawić się w sentymenty. Zbyt duże
    ryzyko na obudzenie się w skansenie otoczonym fosą i drutem kolczastym.
    Są sprawy ważne i ważniejsze.

    > Ci,
    > którym zależy rzeczywiście na jakichś zmianach na lepsze - szukają innej
    > opcji niż tak zwana opozycja.

    Czyli jakich?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 42. Data: 2018-07-17 08:42:57
    Od: ń <ń@ń.ń>

    No zobacz, zamiast wytwarzać dochód narodowy te głąby w instytucjach naukawych czyli
    służących do kolejnego odtwarzania pokoleniowego sobie podobnych muszą być ciągle na
    garnuszku.
    Po rozpędzeniu sędziów rozpędziłbym profesorków ;-)

    -----

  • 43. Data: 2018-07-17 08:44:10
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Dobre.
    Poza zakładowymi imieninami jak w skarbówce coś jeszcze robicie?
    A jakie są u Was reguły dziobania toru?

    -----

  • 44. Data: 2018-07-17 09:31:01
    Od: Kviat

    W dniu 2018-07-17 o 08:44, ń pisze:

    > A jakie są u Was reguły dziobania toru?

    Zapewne zgodne z uczuciami religijnymi.

    http://natemat.pl/243475,wadowice-pokrojenie-tortu-z
    -janem-pawlem-ii-obraza-uczuc-religijnych

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 45. Data: 2018-07-17 09:57:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-17 o 08:38, Kviat pisze:

    > Bzdura. Nie umorzyła śledztwa Wałęsie. Umorzyła śledztwo w sprawie

    O,już wiem, że będzie erystyka grana :)

    > A sąd w Gdańsku jednak nakazał wznowić śledztwo. Bo jeszcze nie do
    > wszystkich sądów się dobrali.

    Mhm. Bardzo ciekawe.

    > Więc nie jest dziwne, że prokuratura się nie dopatrzyła. Już nie ma
    > niezależnej prokuratury.

    Ziew.

> [...]
    > kilka dokumentów było "przerobionych" przez SBków.
    > "śledztwo zostało umorzone wobec upływu terminu karalności tych czynów".

    Przerobionych. Do tego, co Wałęsa podpisywał, dopisali "Bolek".

    > Czyli sama prokuratura przyznaje, że "te czyny" były.

    No były. Podpisywał, współpracował, umorzyli mu śledztwo, jak Kukuniek
    się żalił, że to nie on podpisywał, a teraz się cieszy.

> [...]
    > produkowało dokumenty przeciwko Wałęsie.
    > http://muzhp.pl/pl/c/1176/grzegorz-majchrzak-klopotl
    iwy-nobel-wladze-prl-wobec-wyroznienia-dla-lecha-wal

    Nie wiem kto to jest Grzegorz Majchrzak, ale generalnie wierzę Wałęsie,
    jak kiedyś powiedział na przesłuchaniu u Stokrotki, że podpisywał.

    > Czyli jakich?

    Coś na prawo, ja na Korwina, ale w mainstreamie może Kukiz, a może jest
    pole na nową partię. W końcu ile można wybierać pomiędzy socjalistami
    wierzącymi, niewierzącymi, i pachołkami Niemiec.

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2018-07-17 10:13:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > A. I zapomniałem o najlepszym argumencie z podwórka.
    > Nazwij kogoś idiotą. Koniecznie. Niezależnie od tego czy
    > rozumiesz co do Ciebie powiedział/napisał.

    Nie da się inaczej nazwać kogoś kto zachował się tak
    jak ty. A że tego nie rozumiesz, no cóż z tego co piszesz
    wynika że jeszcze sporo nie rozumiesz, nie tylko tego.

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2018-07-17 10:22:43
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-07-17, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Nie da się inaczej nazwać kogoś kto zachował się tak
    > jak ty.

    Czyli jak dokładnie?

    > A że tego nie rozumiesz, no cóż z tego co piszesz
    > wynika że jeszcze sporo nie rozumiesz, nie tylko tego.

    I mechanizm zwany potocznie "a nie bo Ty" znowu w natarciu.
    <6-lat>Użyłem go pierwszy, znajdź sobie swój!</6-lat>

    Używając narracji (i to kompletnie nieistotne w tym momencie
    kogo popierasz) w stylu "totalna opozycja" (i nieistotne, czy
    ironicznie, czy nie) wpisujesz się dokładnie w to co
    skrytykowałem (czyli tworzenie binarnych podziałów
    społecznych). I wyzywanie mnie teraz niespecjalnie
    ten fakt zmieni.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 48. Data: 2018-07-17 10:26:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 16 Jul 2018 15:56:20 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Żyjesz w specyficznym i hermetycznym środowisku. Ja mówię o masach.

    Jesienią będą wybory samorządowe i wtedy zobaczymy, jak się sprawy mają. Na
    razie PiS szybuje w sondażach, ale wybory uzupełniające przegrywa i w to w
    rejonach uważanych za ich bastion:
    http://natemat.pl/225357,pis-ma-50-proc-poparcia-w-o
    statnim-sondazu-ale-prawdziwy-sondaz-trwa-przy-urnac
    h-wyborczych-mamy-wyniki-z-tego-roku
    http://www.rp.pl/Polityka/301039891-Trudne-wybory-Pi
    S-w-terenie.html

    Jeśli jednak kaczyści wierzą we własną propagandę, to wypada tylko się
    cieszyć.

    > Opozycja merytorycznie leży, a głosują na nią chyba już tylko ci, którym
    > fizycznie zależy na zmianie władzy

    W sierpniu 1988 były niemrawe strajki, a jeszcze jesienią tamtego roku
    myślałem, że umrę w najlepszym z ustrojów. Nie przypominam sobie masowych
    protestów i demonstracji, a rok później już było posprzątane.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

  • 49. Data: 2018-07-17 10:30:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 17 Jul 2018 08:42:57 +0200, ń napisał(a):

> [...]
    ciągle na garnuszku.
    > Po rozpędzeniu sędziów rozpędziłbym profesorków ;-)

    Nie jesteś pionierem w tej dziedzinie.
    Słynny chemik i fizyk Antoine Lavoisier interesował się również polityką i
    prawem. Jak podaje niezawodna Wikipedia:
    <<W wieku 26 lat uzyskał stanowisko poborcy podatkowego w Ferme Generale,
    prywatnym przedsiębiorstwie zajmującym się poborem podatków, gdzie próbował
    wprowadzić zmiany we francuskim systemie finansowym i podatkowym. Pracując
    dla rządu, opracowywał system miar mający zapewnić uniformizację wag w
    całej Francji. Jako jeden z 28 francuskich poborców podatkowych został
    okrzyknięty przez rewolucjonistów zdrajcą i zgilotynowany w Paryżu w roku
    1794. Na prośbę uczonego, by egzekucję przesunąć o kilka dni z powodu pracy
    nad eksperymentem naukowym, przewodniczący trybunału rzekł: "Republika nie
    potrzebuje uczonych">>

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 50. Data: 2018-07-17 10:33:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 17 Jul 2018 08:44:10 +0200, ń napisał(a):

    > Poza zakładowymi imieninami jak w skarbówce coś jeszcze robicie?

    Poza pisaniem wypracowań, których oprócz recenzentów nikt nie czyta, można
    udzielać się na grupach dyskusyjnych. Są nawet tacy, jak Lech Kaczyński,
    którzy cytują w swych pracach Lenina.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek