  • 31. Data: 2018-07-16 14:54:52
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: p...@g...com

    --Wystarczy, że kasta misiewiczów będzie wytrwale powtarzać swoje prawdy, a w końcu i
    najwięksi sceptycy zapałają szczerym uczuciem do Krystyny
    Pawłowicz.

    hm ja traktuje to jako zmiane swin u koryta ale takie zagrywki na pewno nie sprawia
    ze zmienie zdanie:

    https://www.tvn24.pl/wroclaw,44/sad-obnizyl-wyrok-gw
    alcicielowi-10-latki-minister-zapowiada-kasacje,8541
    59.html

    Polacy nie glosuja za tylko przeciw komus no i trzeba przyznac ze PiS ustawil PO
    dokladnie tam gdzie chcial, teraz kolej na suwerena ktory przy urnie pociagnie za
    cyngiel :-)

  • 32. Data: 2018-07-16 15:20:03
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-07-16, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

    > A czego oczekiwać od zwolenników totalnej opozycji którzy zgodnie
    > z najlepszą ubecka praktyką "obrzucają błotem a coś zawsze do
    > obrzucanych przylgnie"?

    A wystaw sobie tuptusiu niedzielny, że ludzie nie dzialą się na
    dwie kategorie (zwolenników władzy i zwolenników opozycji jakbyś
    się nie domyślił).

    Robienie takich binarnych podziałów (z nami lub przeciw nam) jest
    kolejną oznaką niedojrzałości (podobnie jak wspomniane wcześniej
    "mama a bo on zaczął"). Jest to dokładnie ten sam poziom
    intelektualny. A może nawet trochę niżej.

    Serio, nie mogę od obecnego rządu wymagać profesjonalizmu?
    Nie mogę oczekiwać że będą zatrudniać fachowców, zamiast partyjnych
    skoro to obiecywali? Nie mogę oczekiwać by nie utrudnialiżycia przy
    prowadzeniu firmy (np. split payment, JPK_A, JPK_B, JPK_SRA)?
    I to tłumaczenie że potrzebne są pieniądze, a szastanie nimi na kościół,
    własne premie, rozbijanie się limuzynami? Serio, nie ma wazniejszych
    problemów do rozwiązania niż wymiana "grupki kolesi" na inną "grupkę
    kolesi" albo pogoni za kontrolą nad kobiecą macicą?

    Serio nie warto się zastanowić jak rozwiązać problem zmniejszających się
    inwestycji, niedofinansowanej służby zdrowia, nieopłacalności w budowlance
    (przez co spada na ryj jakość wykonania dróg i zwiększa się stopień
    bankructw w branży, przestoje) itp. itd.?

    Ważniejsze jest że "oni kradli"? I co, znaczy że obecny rząd też może?
    A jak sąsiad da innemu sąsiadowi w pysk, to znaczy że ja Tobie też mogę?
    Jak inteligentny człowiek może iść w retorykę jaką oferuje obecna władza
    i jakiej dzielnie sekunduje tzw. opozycja i nie widzieć jakie go dziecinne?

    Przecież to jest retoryka dopasowana do mentalności dzieci ze szkoły
    podstawowej i nastawiona na drenowanie kieszeni podatników i tylko
    markowaniem że się coś robi (zamiast faktycznych, potrzebnych zmian).

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 33. Data: 2018-07-16 15:29:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 16 Jul 2018 15:20:03 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > nie mogę od obecnego rządu wymagać profesjonalizmu?
    > Nie mogę oczekiwać że będą zatrudniać fachowców, zamiast partyjnych
    > skoro to obiecywali?

    Chyba jednak profesjonalistów tam nie brakuje, skoro byłemu sołtysowi
    podwojono pensję do 3,2 mln zł:

    "Zarząd PKN Orlen zasługuje nawet na dwa razy wyższe pensje, bo zarabia
    mniej niż kierownictwa zagranicznych koncernów naftowych - uznała rada
    nadzorcza największej firmy w Polsce.
    Pięć miesięcy temu rada nadzorcza nagle i bez wyjaśnienia odwołała
    Jasińskiego i - na wniosek ministra Tchórzewskiego - na nowego prezesa
    Orlenu powołała Daniela Obajtka. To były wójt Pcimia, który za rządów PiS
    zrobił bajeczną karierę, obejmując najpierw stanowisko prezesa Agencji
    Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, a potem prezesa koncernu
    energetycznego Energa. W czerwcu, równie niespodziewanie, nadzór nad
    Orlenem przejął od ministra Tchórzewskiego premier Mateusz Morawiecki.
    I we władzach Orlenu pojawiło się już kilku współpracowników premiera. W
    takich okolicznościach pojawiła się propozycja podwojenia wynagrodzeń
    zarządu Orlenu.
    rada nadzorcza Orlenu - zdominowana przez przedstawicieli premiera
    Morawieckiego - jednogłośnie uznała, że zaproponowane przez fundusz PKO BP
    podwojenie wynagrodzeń dla zarządu koncernu jest uzasadnione.

    Jeśli we wtorek propozycję poprze także premier Morawiecki, to prezes
    Orlenu Daniel Obajtek będzie rocznie zarabiał niemal 3,2 mln zł."

    http://wyborcza.pl/7,155287,23678695,podwoja-pensje-
    obajtkowi.html#BoxBizLink

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 34. Data: 2018-07-16 15:38:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 16 Jul 2018 14:21:20 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Teza nie jest śmiała, po prostu jest to obserwacja tego, co jest wokół.

    Każdy ma swoje obserwacje. Ja akurat robię w nauce i widzę, że osoby, o
    których wiem, że głosowały na dobrą zmianę chodzą jakieś markotne, zamiast
    tryskać radością, bo Władza Ludowa pragnie utworzyć molocha pod nazwą
    Uniwersytet PAN, co nawet im się nie podoba. Od 2017 są problemy z
    dofinansowaniem konferencji i spotkań. Ministerstwo odmawia pieniędzy i
    nawet nie podaje przyczyny, a od czerwca okazało się, że już nie pracujemy
    twórczo i nie zasługujemy na podwyższone koszty uzyskania przychodu.
    Osoby, które na zakładowych imieninach wychwalały nowe porządki od jakichś
    dwóch lat już przestały i nawet nie reagują, kiedyś ktoś nabija się z
    misiewiczów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 35. Data: 2018-07-16 15:56:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-16 o 15:38, Olin pisze:

> [...]
    > Osoby, które na zakładowych imieninach wychwalały nowe porządki od jakichś
    > dwóch lat już przestały i nawet nie reagują, kiedyś ktoś nabija się z

    Żyjesz w specyficznym i hermetycznym środowisku. Ja mówię o masach. To,
    że komuś dawali na konferencje, a teraz nie dają - to oczywiście powód
    do smutku, ale daleko idących wniosków bym z tego nie wyciągał.

    Ale też ja nie piszę o tym, co widzę obok siebie u znajomych, tylko co
    widzę wokół - czyli jakie garstki przychodzą na demonstracje, co ludzie
    piszą w internecie - popatrz sobie na komentarze do tweetów Wałęsy,
    Tuska, Boniego itp. - nawet już im się nie chce kasować negatywnych
    komentarzy, których jest większość, w dodatku często merytorycznie
    poprawnych.

    Ostatnio Wałęsie prokuratura umorzyła śledztwo z uwagi na fakt, że nie
    dopatrzyła się faktu fałszowania jego podpisów na tym, co Wałęsa jako
    Bolek współpracował, a ten analfabeta wysmarował tweeta, że umorzenie
    śledztwa świadczy na jego korzyść.

    Opozycja merytorycznie leży, a głosują na nią chyba już tylko ci, którym
    fizycznie zależy na zmianie władzy (tacy twoi co to dostawali na
    konferencje, a teraz nie dostają i muszą pić i zakąszać za swoje). Ci,
    którym zależy rzeczywiście na jakichś zmianach na lepsze - szukają innej
    opcji niż tak zwana opozycja.

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2018-07-16 18:57:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > A wystaw sobie tuptusiu niedzielny, że ludzie nie dzialą się na
    > dwie kategorie (zwolenników władzy i zwolenników opozycji jakbyś
    > się nie domyślił).

    Jesteś pewny?
    Bo jak na razie to sam jesteś w grupie która wszystkich mających
    inne zdanie stawia w jednaj kategorii a pozostałych w innej.
    Co więcej dyskusje zaczynasz od obrażania rozmówcy. Prawda tuptusiu
    niedzielny?
    Wróć jak dostrzeżesz że świat nie jest czarno biały wedle twoich osądów.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2018-07-16 20:14:39
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-07-16, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

    > Jesteś pewny?

    Tak.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 38. Data: 2018-07-16 21:44:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Tak.

    To zrobiłeś z siebie idiotę który innych oskarża o swoje wady.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2018-07-16 23:58:52
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-07-16, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

    > To zrobiłeś z siebie idiotę który innych oskarża o swoje wady.

    A. I zapomniałem o najlepszym argumencie z podwórka.
    Nazwij kogoś idiotą. Koniecznie. Niezależnie od tego czy
    rozumiesz co do Ciebie powiedział/napisał.

    The ziew.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 40. Data: 2018-07-17 02:29:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-07-16, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Masz jakieś argumenty na poparcie tej śmiałej tezy?

    To nie PiS jest problemem i to nie PiS w sumie jest winny temu co sie
    obecnie dzieje w Polsce. Cyniczni oportuniści sa i będą zawsze. PiS jest
    owszem, bezczelniejszy od całej reszty (moje zdanie oczywiście), ale
    prawdziwym problemem jest liberalna opozycja, ze swoją arogancją,
    krótkowzrocznością i brakiem czegokolwiek konkretnego do zaoferowania
    ogółowi społeczeństwa. To jest prawdziwa tragedia. Ile można budowac
    elektorat i entuzjazm do swoich działań w oparciu o negację? To co
    liberalna opozycja ma do zaoferowania, to to, że nie robi wiochy (na
    ogół). To cała ich oferta. A i tej ofety nie widzi jakieś 60-70%
    społeczeństwa, bo dla nich PiS wiochy nie robi tylko wstaje Polskę z
    kolan.

    A jeszcze dochodza do tego takie niedojrzałe emocjonalnie postacie jak
    Petru czy watpliwej reputacji i intencji Kijowski, którzy podcinają
    dodatkowo, co i tak juz ledwo zipie.

    Młodzi i wyszktałceniu tego wszyskiego niby nie widzą? Nie, że zaraz
    będa głosować na PiS. Będa to mieli w d. i nie będą w ogóle głosowac.

    --
    Marcin