  • 21. Data: 2018-06-05 10:08:51
    Temat: Re: Mądre. Nie dały się utopić.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-04 o 22:05, Kviat pisze:

    > A dlaczego miałbym pochwalić?
    > Piszesz jak typowy pisowiec, że jak o unii to tylko źle, albo wcale. W
    > prawdziwym życiu to tak nie działa.

    O prawdziwym życiu to ty jeszcze niewiele wiesz. I dlatego durnoty
    wypisujesz. A dlaczego pochwalić, bo pisać o unii źle mogą tylko
    pisowcy i tacy jak ja. Przynajmniej wedle jednego debila.
    Więc pisz dobrze. Bo chyba nie schowasz głowy w piasek żeby
    przemilczeć?

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    A sam kiedy powrócisz do normalnego stanu psychicznego?

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2018-06-05 10:10:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-04 o 22:53, FEniks pisze:

    > Legenda ma się nadal świetnie, jak widzę.
    > Poszukaj dokładnie przepisu, w którym to niby nastąpiło. Lub przestań
    > powtarzać te brednie.

    Ten przepis nie jest legendą tylko faktem.
    A że został wprowadzony w celu dostania dotacji nie zmienia
    jego durnoty.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2018-06-05 12:40:37
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 05.06.2018 o 10:10, RadoslawF pisze:

    > Ten przepis nie jest legendą tylko faktem.

    Podaj zatem dokładne namiary, numer ustawy itd.

    Ewa

  • 24. Data: 2018-06-05 13:52:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-05 o 12:40, FEniks pisze:

    > Podaj zatem dokładne namiary, numer ustawy itd.

    A stać cię na płatne korepetycje?

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2018-06-05 18:05:28
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 05.06.2018 o 13:52, RadoslawF pisze:

    > A stać cię na płatne korepetycje?

    Nie stać mnie na bezpłatnych udzielanie.
    Dla ułatwienia w poszukiwaniach jednak dodam, że NIE MA takiego
    przepisu, w którym ślimaka uznano by za rybę.

    Ewa

  • 26. Data: 2018-06-05 19:38:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-05 o 18:05, FEniks pisze:

    > Nie stać mnie na bezpłatnych udzielanie.
    > Dla ułatwienia w poszukiwaniach jednak dodam, że NIE MA takiego
    > przepisu, w którym ślimaka uznano by za rybę.

    Ja proponowałem udzielenie płatnych tobie skoro nie potrafisz
    znaleźć przepisu o którym wiesz. :-)

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2018-06-05 22:44:09
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 05.06.2018 o 19:38, RadoslawF pisze:

    > Ja proponowałem udzielenie płatnych tobie skoro nie potrafisz
    > znaleźć przepisu

    Udzielasz korepetycji ze znajdowania przepisów, których nie ma? No no,
    szacun... ;-)

    > o którym wiesz.  :-)

    Nie, nie, to TY ponoć wiesz, co to za przepis. Więc wskaż, a najlepiej
    zacytuj.

    Ewa

  • 28. Data: 2018-06-05 23:54:02
    Od: Kviat

    W dniu 2018-06-04 o 21:23, RadoslawF pisze:

    > Nazywanie debilem człowieka który na wstępie tak nazywa innych to też
    > nie obraza, to podanie stanu faktycznego.

    A co mi tam...
    Na pohybel łamaczom prawa i debilom, którzy dla rozrywki albo kasy
    gotowi są poświęcić gatunek.

    http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-06-05/zlapan
    a-foka-nie-ujdzie-zywa-bedziemy-tepic-te-lajzy-na-wl
    asna-reke/

    "Prawda jest taka, że do fok trzeba strzelać i je unicestwić. Dopóki nie
    powstało fokarium na Helu, problemu ze szkodnikami nie było - mówi w
    rozmowie z wp.pl rybak Andrzej Dettlaff"

    "Dettlaff szacuje, że w ostatnim sezonie na łososie przez foki stracił
    ponad 60 tys. zł."

    "- U nas foka jest chroniona, bo rządzą ekoświry. Będziemy tępić te
    łajzy na własną rękę - dodaje anonimowy rybak z Zatoki Gdańskiej."

    "Foki należą do gatunków zagrożonych."

    Parafrazując, koleś nie zarobił, bo prawo zabrania mu ukraść samochód.
    <ironia>To straszne.</ironia>
    Teraz będzie machał rękami i płakał, że foki to szkodniki, bo on mniej
    zarobił niż myślał. Ależ ta unia zła... Skoro chce chronić foki przed
    myśliwymi i wyginięciem przez odstrzał, to powinna przecież fokom
    zakazać jedzenia ryb, które przecież słusznie rybakom się należą, a nie
    zakazywać zabijania fok. Znaczy się tych szkodników.
    Nie po to panbuk dał ludziom Ziemię we władanie, żeby rybak musiał się
    tłumaczyć przed byle unijnym urzędnikiem z zabicia głupiej foki.
    To straszne i żałosne zarazem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 29. Data: 2018-06-06 01:38:30
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-06-05 o 23:54, Kviat pisze:

> [...]
    > Nie po to panbuk dał ludziom Ziemię we władanie, żeby rybak musiał się
    > tłumaczyć przed byle unijnym urzędnikiem z zabicia głupiej foki.

    Rybak jest szkodnikiem. Niech idzie do jakiejś szkoły, a potem do
    uczciwej roboty. To rybak wyżera, tzn łapie w sieci ryby a potem nimi
    handluje. Foka to takie boskie i bezbronne stworzenie, które żywi się
    rybami.
    Mam nadzieję, że tych morderców powsadzają do paki i zasądzą duże
    odszkodowania na rzecz Fokarium.

    --
    animka

  • 30. Data: 2018-06-06 10:13:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-05 o 22:44, FEniks pisze:

    > Udzielasz korepetycji ze znajdowania przepisów, których nie ma? No no,
    > szacun... ;-)

    Uważasz że jak czegoś nie wiesz to to coś nie istnieje?

    > Nie, nie, to TY ponoć wiesz, co to za przepis. Więc wskaż, a najlepiej
    > zacytuj.

    Ty ponoć też wiesz co wynika z twojej wypowiedzi więc spadaj
    na drzewo.