  • 41. Data: 2018-06-16 13:13:12
    Temat: Re: Mądre. Nie dały się utopić.
    Od: f...@g...com

    użytkownik Animka napisał:
    > Mądre. Nie dały się utopić, ale je teraz zabijają.
    >
    > powinni polikwidować te wszystkie ogrody zoologiczne i cyrki na całym
    > świecie. Zwierzęta powinny być w swoim środowisku naturalnym, a nie w
    > "więzieniach".
    > https://www.se.pl/wiadomosci/swiat/bestie-uciekly-z-
    zoo-w-niemczech-lwy-tygrysy-jaguar-na-ulicach-aa-kSs
    V-Y3X4-RYFs.html

    A czy ty wykażesz solidarność ze zwierzętami zostając wegetarianką?:)
    http://viralbox.pl/2018/03/26/rolnicy-w-szwajcarii-w
    ywiercili-w-zoladkach-krow-otwory-z-bardzo-dziwnego-
    powodu/

  • 42. Data: 2018-06-16 23:09:07
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-06-16 o 13:13, f...@g...com pisze:

    zoo-w-niemczech-lwy-tygrysy-jaguar-na-ulicach-aa-kSs
    V-Y3X4-RYFs.html

    > A czy ty wykażesz solidarność ze zwierzętami zostając
    > wegetarianką?:)

    Prawie jestem, ale nie chce mi się wegetariańskiego pożywnego żarcia
    przygotowywać. Wole już chleb z masłem.
    > http://viralbox.pl/2018/03/26/rolnicy-w-szwajcarii-w
    ywiercili-w-zoladkach-krow-otwory-z-bardzo-dziwnego-
    powodu/
    Nie bedę tego czytała, bo nie chcę się denerwować. Dzięki.

    --
    animka