  • 11. Data: 2018-06-04 12:26:58
    Temat: Re: Mądre. Nie dały się utopić.
    Od: Kviat

    W dniu 2018-06-04 o 09:25, RadoslawF pisze:

    > Ale to ty tu sugerujesz że ktoś ma jechać i coś zabić bo to coś
    > zabiło dziecko. Już nie pamiętasz?

    Jesteś upośledzony, czy zwyczajnie gubisz wątki?

    "Jakbyś powiedział to rodzicom dziecka które anakonda zabiła to wbili by
    trochę rozumu do twojego pustego łba."

    > W przepisach tez nie jesteś na bieżąco.
    > Jak nawprowadzali zakazów to wprowadzili też wymóg rejestracji
    > trofeów ze zwierząt objętych zakazem. Jak nie zarejestrowałeś
    > to mogą oskarżyć o łamanie zakazu.

    Pokaż palcem gdzie tam jest o szkodnikach.

    > Znasz jakichś myśliwych polujących na anakondy?
    > Ja nie znam. To kto sobie "uroił" że jest szkodnikiem?

    Ty.
    Mam ponownie zacytować, czy tym razem poradzisz sobie samodzielnie?

    > Tylko ne napisz że ja bo wyjdziesz na idiotę większego niż jesteś.

    Czyli samodzielnie sobie nie poradzisz...

    "I ścigać właścicieli trofeów pochodzących ze zwłok tych szkodników."
    "Jakbyś powiedział to rodzicom dziecka które anakonda zabiła to wbili by
    trochę rozumu do twojego pustego łba."

    > Powiem więcej, ja to wiem.

    Serio?
    "I ścigać właścicieli trofeów pochodzących ze zwłok tych szkodników."

    > Wiem tez że wśród zwierząt objętych przez
    > UE ochrona są szkodniki nie mieszkające w unii. Ale jak widzę tego nie
    > ogarniasz.

    LOL :)
    Ile razy mam ci zacytować twoje własne słowa?
    Dwa zdania wcześniej piszesz, że wiesz, że tam nic o szkodnikach nie ma.
    A teraz piszesz, że wiesz, że UE objęła ochroną szkodniki.

    Zdecyduj się :)

    > Bo jeśli są na liście gatunków chronionych przez unię jak wzmiankowana
    > anakonda to ściga.

    Uroiłeś sobie, że anakonda to szkodnik i ci się wszystko poplątało.
    I popracuj nad kulturą dyskusji.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 12. Data: 2018-06-04 13:16:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-04 o 12:26, Kviat pisze:

    > Jesteś upośledzony, czy zwyczajnie gubisz wątki?

    Jesteś kretynem czy napisałeś brednie i nie wiesz jak się z tego wycofać?

    > "Jakbyś powiedział to rodzicom dziecka które anakonda zabiła to wbili by
    > trochę rozumu do twojego pustego łba."

    Sugerujesz że jestem tym rodzicem?

    > Pokaż palcem gdzie tam jest o szkodnikach.

    Nie pisałem że tam jest, pisałem ze na liście chronionej są
    popularne i zwalczane szkodniki, jak anakonda.

    > Ty.
    > Mam ponownie zacytować, czy tym razem poradzisz sobie samodzielnie?

    Zacytuj pośmiejemy się razem.

> [...]
    >
    > "I ścigać właścicieli trofeów pochodzących ze zwłok tych szkodników."
    > "Jakbyś powiedział to rodzicom dziecka które anakonda zabiła to wbili by

    I nie widzisz że zaprzeczasz temu co napisałeś wcześniej?

    > Serio?
    > "I ścigać właścicieli trofeów pochodzących ze zwłok tych szkodników."

    To będziesz twierdził że anakonda nie jest na liście zwierząt
    chronionych czy że nie jest uważana za szkodnika?

> [...]
    > Dwa zdania wcześniej piszesz, że wiesz, że tam nic o szkodnikach nie ma.
    > A teraz piszesz, że wiesz, że UE objęła ochroną szkodniki.

    Czytaj ze zrozumieniem. Chroni zwierzęta z listy. A są tam
    również szkodniki nie występujące w europie, jak anakonda.

    > Uroiłeś sobie, że anakonda to szkodnik i ci się wszystko poplątało.
    > I popracuj nad kulturą dyskusji.

    Anakonda jest szkodnikiem.
    A nad kulturą dyskusji to niech popracuje ten który był łaskaw
    zacząć od tekstu: "Trzeba być niezłym debilem".
    No chyba że sam jest debilem i tego samego się dopatruje u innych.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2018-06-04 13:55:29
    Od: Kviat

    W dniu 2018-06-04 o 13:16, RadoslawF pisze:

    > Jesteś kretynem czy napisałeś brednie i nie wiesz jak się z tego wycofać?

    > Sugerujesz że jestem tym rodzicem?

    Zacytowałem TWOJE słowa. Ty to napisałeś, nie ja.
    Skleroza?

    > Nie pisałem że tam jest, pisałem ze na liście chronionej są
    > popularne i zwalczane szkodniki, jak anakonda.

    Nie. Nie pisałeś o liście chronionej. Pisałeś o ściganiu właścicieli
    trofeów pochodzących ze szkodników.
    Przeczytaj wyżej co napisałeś. Celowo zostawiam ten fragment, bo ci
    skleroza dokucza.

    To, czy dane zwierzę jest szkodnikiem czy nie, zależy od interpretacji i
    poziomu umysłowego strzelającego. Co ma do tego unia?

    Przeciwnicy UE napiszą każdą głupotę żeby uzasadnić jaka ta UE jest zła
    i niedobra. I właśnie to zrobiłeś. Nie wolno ci zabijać i przywozić
    trofeów z np. anakondy czy nosorożca, nie dlatego, że zjadł ci kurczaka
    czy podeptał grządki, tylko dlatego, że są gatunkami zagrożonymi.

    Więc unia nie ściga "właścicieli trofeów pochodzących ze zwłok tych
    szkodników". Więc napisałeś nieprawdę.

    > Zacytuj pośmiejemy się razem.

    "są popularne i zwalczane szkodniki, jak anakonda"

    Mówią, że śmiech to zdrowie, więc na zdrowie.
    Ty nawet nie ogarniasz tego, co piszesz na bieżąco w tym samym poście....

    > Czytaj ze zrozumieniem. Chroni zwierzęta z listy. A są tam
    > również szkodniki nie występujące w europie,

    Nie, na tej liście nie ma szkodników.
    Czytaj ze zrozumieniem.

    > jak anakonda.

    To, ze uważasz anakondę za szkodnika, to twój problem.
    I to nie ma nic wspólnego z UE.

    > Anakonda jest szkodnikiem.

    Ludzie różnie uzasadniają swoją głupotę i chęć rozrywki.
    http://www.rp.pl/Spoleczenstwo/180319555-Trwa-odstrz
    al-zubrow-Zabito-juz-6-zwierzat.html
    Żubrów jest za dużo i rolnikom będą kartofle deptać. Więc jest okazja
    sobie postrzelać i łeb żubra na ścianie powiesić.

    > A nad kulturą dyskusji to niech popracuje ten który był łaskaw
    > zacząć od tekstu: "Trzeba być niezłym debilem".

    "Trzeba być niezłym debilem, żeby jechać na drugi koniec świata, żeby
    sobie postrzelać do zwierząt."

    Celowo obciąłeś, czy faktycznie masz poważny problem z czytaniem ze
    zrozumieniem?
    A może jesteś myśliwym, niechcący trafiłem i dlatego odebrałeś to osobiście?

    > No chyba że sam jest debilem i tego samego się dopatruje u innych.

    Nie u wszystkich. U tych co jeżdżą na drugi koniec świata, żeby sobie
    postrzelać do zwierząt.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 14. Data: 2018-06-04 16:48:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-04 o 13:55, Kviat pisze:

    > Zacytowałem TWOJE słowa. Ty to napisałeś, nie ja.
    > Skleroza?

    Wiem że moje, znak cytowanie tez dostrzegłem.
    Ale przesłania widać nie zrozumiałem, wyjaśnisz czy będziesz
    wolał przemilczeć tak jak w temacie nosorożca który wszedł ci
    w szkodę ale nie napiszesz kiedy i gdzie?

    > Nie. Nie pisałeś o liście chronionej. Pisałeś o ściganiu właścicieli
    > trofeów pochodzących ze szkodników.
    > Przeczytaj wyżej co napisałeś. Celowo zostawiam ten fragment, bo ci
    > skleroza dokucza.

    Pisałem też o liście. Zacytować?

    > To, czy dane zwierzę jest szkodnikiem czy nie, zależy od interpretacji i
    > poziomu umysłowego strzelającego. Co ma do tego unia?

    Czyli jak ktoś nie strzela to nie ma prawa do stwierdzenia że coś
    jest szkodnikiem czy po prosty nie potrafisz logicznie myśleć?

> [...]
    > trofeów z np. anakondy czy nosorożca, nie dlatego, że zjadł ci kurczaka
    > czy podeptał grządki, tylko dlatego, że są gatunkami zagrożonymi.

    Przeciwnicy polowań też napiszą każdą głupotę, w dodatku zaczną
    od ubliżania a potem będą to przypisywali komu innemu. Prawda?

    > Więc unia nie ściga "właścicieli trofeów pochodzących ze zwłok tych
    > szkodników". Więc napisałeś nieprawdę.

    Nawet jeśli tym szkodnikiem będzie anakonda?
    Dasz mi to na piśmie?

    > "są popularne i zwalczane szkodniki, jak anakonda"
    >
    > Mówią, że śmiech to zdrowie, więc na zdrowie.
    > Ty nawet nie ogarniasz tego, co piszesz na bieżąco w tym samym poście....

    Z jakiego dnia ten post i której godziny bo jakoś tego tekstu
    nie mogę znaleźć? A może odpowiednio zmodyfikowałeś?

    > Nie, na tej liście nie ma szkodników.
    > Czytaj ze zrozumieniem.

    Są.

    > To, ze uważasz anakondę za szkodnika, to twój problem.
    > I to nie ma nic wspólnego z UE.

    Pozy tym że objęła je ochroną. :-)

> [...]
    > zrozumieniem?
    > A może jesteś myśliwym, niechcący trafiłem i dlatego odebrałeś to

    Nie jestem myśliwym, a jedynego żubra jakiego pokonałem przelewałem
    z butelki do kieliszka. Ale nie zmienia to faktu że unia chroni
    anakondę która w miejscu gdzie występuje naturalnie jest szkodnikiem.

    Faktem jest że dyskusję ze mną rozpocząłeś od zwyzywania
    pewnej grupy ludzi debilami. Z mojego punktu widzenia to ciebie
    stawia w roli debila.

    > Nie u wszystkich. U tych co jeżdżą na drugi koniec świata, żeby sobie
    > postrzelać do zwierząt.

    Ja od teraz uważam za debili ludzi którzy tak wyzywają tych którzy
    jadą na koniec świata żeby sobie postrzelać do zwierząt.
    A co sobie będę żałował. :-)

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2018-06-04 18:42:18
    Od: Kviat

    W dniu 2018-06-04 o 16:48, RadoslawF pisze:

    > Wiem że moje, znak cytowanie tez dostrzegłem.
    > Ale przesłania widać nie zrozumiałem, wyjaśnisz czy

    Próba wyjaśnienia ci przesłania tego co sam napisałeś, przerasta moje
    kompetencje. NTG i nie jestem specjalistą w tej dziedzinie.
    Ochłoń, przeczytaj jeszcze raz od początku i spróbuj sam zrozumieć.

    EOT

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 16. Data: 2018-06-04 19:41:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-04 o 18:42, Kviat pisze:

    > Próba wyjaśnienia ci przesłania tego co sam napisałeś, przerasta moje
    > kompetencje. NTG i nie jestem specjalistą w tej dziedzinie.
    > Ochłoń, przeczytaj jeszcze raz od początku i spróbuj sam zrozumieć.

    Twoje kompetencje przekracza też rozpoczęcie dyskusji bez obrażania
    innych: "Trzeba być niezłym debilem".

    > EOT

    Trzymam za słowo.

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    A sam kiedy powrócisz do normalnego stanu psychicznego?

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2018-06-04 20:48:07
    Od: Kviat

    W dniu 2018-06-04 o 19:41, RadoslawF pisze:

    > Twoje kompetencje przekracza też rozpoczęcie dyskusji bez obrażania
    > innych: "Trzeba być niezłym debilem".

    Nazwanie debilem kogoś, kto strzela dla rozrywki do zwierząt, to nie
    obraza. To diagnoza.
    Obrazić, to ja mogę kogoś na poziomie.

    > Trzymam za słowo.

    Eot dotyczył unijnych szkodników, a nie wszystkim możliwych głupot,
    które zechcę skomentować.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 18. Data: 2018-06-04 21:23:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-04 o 20:48, Kviat pisze:

    > Nazwanie debilem kogoś, kto strzela dla rozrywki do zwierząt, to nie
    > obraza. To diagnoza.
    > Obrazić, to ja mogę kogoś na poziomie.

    Nazywanie debilem człowieka który na wstępie tak nazywa innych to też
    nie obraza, to podanie stanu faktycznego.

    > Eot dotyczył unijnych szkodników, a nie wszystkim możliwych głupot,
    > które zechcę skomentować.

    Tak przeczuwałem. To może pochwalisz unie za uznanie ślimaka za rybę
    a marchewki za owoc. Wszak urzędnicy unijni nie mogą się mylić. :-)

  • 19. Data: 2018-06-04 22:05:33
    Od: Kviat

    W dniu 2018-06-04 o 21:23, RadoslawF pisze:

    > Tak przeczuwałem. To może pochwalisz unie za uznanie ślimaka za rybę
    > a marchewki za owoc. Wszak urzędnicy unijni nie mogą się mylić.  :-)

    A dlaczego miałbym pochwalić?
    Piszesz jak typowy pisowiec, że jak o unii to tylko źle, albo wcale. W
    prawdziwym życiu to tak nie działa.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 20. Data: 2018-06-04 22:53:54
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 04.06.2018 o 21:23, RadoslawF pisze:

    > Tak przeczuwałem. To może pochwalisz unie za uznanie ślimaka za rybę

    Legenda ma się nadal świetnie, jak widzę.
    Poszukaj dokładnie przepisu, w którym to niby nastąpiło. Lub przestań
    powtarzać te brednie.

    Ewa